Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Luitjes, ik heb mijn zenders allemaal opnieuw geinstalleerd. Nu ben ik alleen alle EPG informatie kwijt maar de tuner (hum 5400) vindt deze kanalen niet zelf.<BR>Op welke frequentie kan ik die vinden.<P>More.ice@planet.nl
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Ik dacht ook alles onder controle te hebben, maar na enige dagen kom ik toch tot de conclusie dat ik mijn epg niet meer er op krijg (5400), ik hoop dat iemand ons in de juiste richting wil wijzen.<P>Deksels nog aan toe
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Heren, kijk eerst eens rond op dit geweldige board.<BR>Ik heb deze vraag ook al een tijdje geleden gesteld, dus ff rondkijken, en 't antwoord kom je vanzelf tegen<BR>Veel Suc6
Gast Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 Het ligt vast aan mij, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een FS5400 nu zonder epg. Hoe krijg ik die terug?
Ron Geplaatst: 3 juli 2001 Geplaatst: 3 juli 2001 dan moet je (zonder gein) toch echt bij canal+ zijn want die maken er weer eens een puinhoop van. Dat is al dagen zo en ligt niet aan jouw receiver!<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten