Ga naar inhoud


Wie kan de Multi Music kanalen (MM02 t/m MM30) van de Italiaanse D+ nog ontvangen?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds enige weken de Multi Music kanalen (MM02 t/m MM30) van de Italiaanse provider D+ niet meer ontvangen.<P>De enigste die nog te ontvangen is is MM01, maar dat is 'n free to air kanaal!<P>Het gekke is dat de kanalen nog steeds uitzenden, want ik heb nog steeds 'n volledige signaal sterkte bij deze kanalen.<BR>Het zou me dan ook niet verwonderen of de BMP van provider D+ is veranderd.<P>Ik gebruik 'n Humax 5400 met de laatste allcam patch v2.3 Maar ook voordat ik de patch erop had gezet deden die kanalen het al niet meer. <P>Dus wie kan deze muziek kanalen nog wel ontvangen met 'n Humax 5400?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook hier geen MultiMusic meer sinds eind Juni<BR>ook niet met juiste MK01/PP.<BR>wel normaal tv beeld maar radio is uitgesloten.<BR>config : hum5400 aston1.05 en GW/ wallbang HBUemu.<BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle 30 muziekkanalen doen het weer!!!<P>Het probleem zat hem in het feit dat de MM01 t/m MM30 van transponder waren gewisseld. Ze zijn van transponder 55 naar 83 verhuist.<P>Dank zij de hint van @Charel om de settings van 'Satfan' te nemen kan ik weer heerlijke muziek beluisteren. Mijn dank is daarom groot!<P>Greetings,<P>Redcat{/B]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...