Gast Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 Ik heb vorige week de pc gekocht die bij de (goedkope duitse winkel) stond, in die pc zit een scm SCRx31 smartcard reader/writer. (usb) Ik heb nu al een paar programmatjes getest, maar geen één wil werken omdat ik alleen maar com poorten kan kiezen. Heeft iemand een idee welk programmatje ik kan gebruiken? TIA, Ronald Sandoval
Ome Merde Geplaatst: 2 oktober 2003 Geplaatst: 2 oktober 2003 zat er geen software bij (dus bij de PC), elk stukje hardware wat in een (nieuwe) PC geplaatst zit hoort ook een stuk software bij te zitten. Effe terug naar die Duitsers zou ik zo zeggen mocht het er niet bij zitten. merDe deze ruimte is te huur
alx Geplaatst: 2 oktober 2003 Geplaatst: 2 oktober 2003 Ik denk dat Sandoval denkt dat ie kaartjes kan programmeren in die SCM-smartcarddrive, Ome Merde. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen