Ga naar inhoud


radio kanalen d+ (telepiu)


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen hoor ik niets meer op mijn favoriete radio kanalen, terwijl ik van dit pakket wel de tv kanalen gewoon ontvang. Wat moet ik doen om weer radio te kunnen luisteren? Ik zit met de d*ckfiles en irse*t files op een humax 4500, beide kaarten geven geen radio geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites


oh, daar had ik niets over gelezen, verbaast me dat het maanden goed is gegaan, en van de 1 op de andere dag niet meer kan. Ik weet nu i.i.g. dat het nog steeds moet kunnen. Ik ga wel eens wat met de 30 verschillende up- en downgrades proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs nog eens nagelezen op het humax forum, daar werd er ook over gesproken, de één kreeg niets, de ander na een paar minuten pas geluid, en bij de ander was helemaal niets aan de hand.. Heb onlangs 1.03.06PH cam3.0 geinstalleerd maar nog steeds geen geluid... Gelukkig is stream nu ook overgegaan op seca zodat er toch weer naar wat radiozenders geluisterd kan worden. Het schijnt in Nederland niet mogelijk te zijn fatsoenlijke muziek op de radio ten gehore te brengen.... of misschien heb ik wel een aparte smaak, dat kan natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik gewoon de settingslijst van Pet123 en de D+ radio kanalen werken weer!!<P>Ik had namelijk het zelfde probleem. Het zit hem in de transponder, die was eerst 55 en is nu 134!<P>Ik heb nu op alle radio kanalen van D+ en Stream (was ook van transponder veranderd) weer muziek.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit ga ik dan zowiezo nog even proberen, maar heb er toch een beetje een hard hoofd in. Wanneer je de ontvanger toch zelf weer laat zoeken, en deze vindt ze, dan mag je er toch van uitgaan dat het de goede freq. is. Maar goed laat ik eens niet eigenwijs zijn en het gewoon proberen<BR>THX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...