Gast Geplaatst: 4 oktober 2003 Geplaatst: 4 oktober 2003 Mijn bevindingen met de MR 1.04, en een paar dagen ermee gedraaid te hebben moet ik zeggen dat toch niet alles soepel verloopt met de TF 5000. Bij het overschakelen naar een andere sateliet en daar aangekomen codeert de MR 1.04 niet, bij uitschakeling en inschakeling van de TF is alles in orde. Het coderen van div zenders gaat traag veel te traag. Tevens zitten er veel beloofde dingen niet of nog niet in de MR 1.04,ook premiere gaat na een tijd weer verkeerd. Dus ik kan alleen maar zeggen dat ik vind dat het geen succes is,of de MR 1.04 sofw is niet in orde,of de sofw van de TF 5000 is nog niet wat het moet zijn. groeten Martin
Gast Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Zelfde probleem hier met overschakelen naar een andere sat/codering, niks meer. Maar decodeerd prima verder en geen inits meer! Stabiel en ook is de lipsync (voor mij gevoel) een stuk beter. Bij Magic staat dat dit een tussen release is maar dat alle beloftes in de volgende relaese waar gemaakt gaat worden. Ik vind het een hele verbetering t.o.v. 1.03 en ben er blij mee
Gast Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Ach jongens, de topfield 4000 had in het begin ook wat kinderziektes echter komt topfield dan altijd zeer snel met nieuwe firmware aan die deze kwaaltjes verhelpen. Mocht je echt iets fouts ontdekken wat bij anderen ook zo blijkt te zijn stuur dan je klacht naar topfield toe per email. Ik heb daar altijd een keurig antwoord op gehad met de oplossingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen