Gast Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Ik ben in het bezit van een extreme pvr 80 gb speciale edities volgens de doos. Het geluid van de radio zenders stopt na 1 nummer. Ik zag deze klacht ook al op dit forum maar nog geen oplossing gezien. verder loopt het beeld vast maar dat schijn nornaal te zijn volgens sommige berichten op dit forum. Ib nog niets veranderd in deze ontvanger . er zit nu het volgende in. HUC 6500 plus SE update march 10 2003 s/w V 01.55.09 HW v 13.42.6d loader: v 01.00.07 pvr 1.52 Ik ben vedere een leek op gebied van electronica . maar is het zinvol om er andere software in te zetten . IK zie door de bomen het bos niet meer op deze site. wie heeft dezelde ontvanger die met aanpassingen goed loopt. gaarne een reactie
pascalletje Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Volgens mij kan je er beter de laatste versie van de @sat 9500 in zetten, draait bij in ieder geval heel stabiel in een Arnion 6410 Special. Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Gast Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 Ga naar je Dealer laat de niewste softare er in zetten. Versie 2,55,00 met het smartcard logo in het midden van de info balk evt Ucascrypt poblemen over. Een goede Dealer service
Gast Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 Misschien ten overvloede: Gebruik je de digitale uitgang voor sat radio? Zo ja, moeten er twee spoelen in gesoldeerd worden om het probleem van de Xtreme op te lossen. (aan de datum van je firmware te zien is de Xtreme van voor april; sinds april is de patch af fabriek uitgevoerd) LK
Gast Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Ik heb deze ontvanger van iemand over gekocht maar die heeft er zelf ook geen verstand van. dus ik kan niet terug vallen op een dealer. EN nieuwe firmware er in zetten dat lukt ook al niet zie mijn vraag op het forum