PESpacket Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 Hallo, Klopt het dat je een CryptoWorks CAM om kunt programmeren naar een IRDETO CAM ? Zo niet kan dit wel met een Aston of een viaccess ? Mischien wil er iemand een van deze CAM's ruilen tegen een IRDETO CAM? Groeten,
Bigfoot Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 Crypto kan naar Aston. Aston en Viaccess kan naar Irdeto. Info staat hier: http://www.lefdata.com/ci_ca/ci.html Maar niet altijd even makkelijk. De Cryptoworks cam is tamelijk gewild, dus je kunt hem beter verkopen, en zelf een cam naar keuze aanschaffen.
PESpacket Geplaatst: 10 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2003 Thanx voor de info. Ik heb het bekeken en het is idd niet makelijk. Daarom ga ik deze CW CAM maar te koop of te ruil aanbieden in dit forum onderaan. Bedankt Groeten, PESpacket
Bigfoot Geplaatst: 10 oktober 2003 Geplaatst: 10 oktober 2003 Waarom wil je trouwens een Irdeto cam, en voor welke receiver is ie bedoeld? Is een joker, Magic, of Matrix Reloaded niet leuker?
PESpacket Geplaatst: 10 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2003 Ik wil een IRDETO CAM omdat mijn interne kaart lezer van de Humax 5400 het vaak laat afweten. zou echt niet weten wat er aan de hand is met dat ding, heb al vanalles geprobeerd. (kaartje dikker maken mbv plakband, andere reader erin gesoldeerd nieuwe firmware...) In het te koop forum heb ik idd ook gevraagd of de mogelijkheid er is om een van die andere CAM's te ruilen. Groet, PESpacket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen