Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hieruit maak ik op dat de Blackcard vrij te schakelen is .

Misschien kan iemand die de technische taal (en de Spaanse)er een leuke vertaling van maken.

Mocht het Bullshit zijn SORRY!!!

Tomba

Zie bijlage (Spaans dus!!!)

Geplaatst:

heb ik net twee weken spaanse les, en dacht je dat ik dit dan al kon vertalen?

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Geplaatst:

Hmmm dat gaat lekker die vertaal site van jou :

Citaat:
Dit wordt verwijderd uit het Laboratorium, van post van FOMINICH EERST: Wat daarna volgt staat pbm WILLEKEURIG te veranderen toe, ppua of de datum van een zwarte.

Het is een transcriptie van sinds het ik heeft gedaan en GEWERKT.

Op dit ogenblik heb ik al open één behalve 2 kanalen (VOS en DOCUMANIA) en zie ALLES (de kaartjesbureaus met inbegrip van) Dit is een handvakman van gelijkaardig doend het zonder teveel risico's, nog niet heb ik mijn zwarte en gezicht geladen dat ik riet hem heb gegeven.

Aangezien ik het en de programma's heb gedaan om het te doen heb ik hen uit de Italiaanse forums en één of ander Spaans document verwijderd.

Dank aan allen.

HANDI PRAKTIJK:: van:: Ik heb het in een PC met Vensters 2000 en het gebruiken van sm2stringfinder gedaan die u meer neer hebt. Met W98 het is verkregen maar met meer van een dag en een middel van lees-schrijf in de zwarte. Met XP of enige W2000 is het kwestie van uren. Één van tijden I veranderingsppua aan me in 5 minuten.

Ik ben veranderd in de datum 15 keer, ppua 13 keer en pbm 3 keer.

Ik heb opgemerkt dat soms bij het veranderen ppua, ook de datum in me verandert (me het deed het in 2 gelegenheden).

De procedure die ik heb gevolgd is volgende: Eerst, om de zwarte met Phoenix en om het even welk programma voor droogte, zoals mkf, secarl, camelmosc, enz. te lezen... Als onze zwarte geen primaire sleutel in leverancier 00.64 niet om heeft te volgen omdat wij niet niets zullen kunnen veranderen. ç$d zal 90 fouten ons geven van (primaire gevonden niet sleutel)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen