Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vorig jaar heb ik mijn simkaart "prepaid" gekopieerd met chipcard. dit ging goed. nu moet ik weer een kopie maken. echter ik krijg geen netwerk verbinding als ik de gekopieerde kaart er in plaats. wordt er tegenwoordig naar het serialnummer van een kaart gekeken? is er een creatieve oplossing mogelijk?

heb een nieuwe telefoon, maar de simkaart uit het oude toestel heb ik er met geweld uit moeten halen. (had hem vastgelijmd met seconde lijm)

nu wilde ik de gegevens van de oude simkaart op een andere simkaart plaatsen - een verlopen prepaidkaart van vodaphone. alleen een verbinding met het netwrk kan er niet gemaakt worden, ook niet als ik een kaartje van kpn gebruik

het zit me niet lekker dat er een gebroken waffer in mijn mobieltje zit. hij doet het wel. maar toch.

overigens heb nog een echt oude kaart waar niet zoveel nummers opgezet kunnen worden. bij vodaphone moet ik geld betalen als ik een nieuwe kaart wil, ondanks ik mijn gegevens heb vestrekt bij het aangaan van mijn prepaid abonnement

• 1 maand later...

Geplaatst:

misschiem een idee om de gebroken wafercard dan te clonen? Als het nog doet zou dat nog moeten kunnen dacht ik zo.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen