Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Ik heb een Comag FTA 2CI met een Irdeto V1.06 CAM. Zowel met een originele als een gemaakte kaart sinds een paar dagen geen beeld meer op alle Nederlandse kanalen. Heeft iemand de oplossing voor deze Comag? Ik vindt op dit board twee oplossingen: 1. Autoswitch op "OFF" zetten 2. Kanaal van "Irdeto" naar "Nagra" zetten Voor beide oplossingen zou ik bij god niet weten hoe ik dat in deze Comag moet instellen! Weet iemand hoe het moet, of heeft iemand een andere oplossing voor deze ontvanger? Bij voorbaat dank! Groetjes Schnuglie
Bigfoot Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Het heeft weinig met je Comag te maken, eerder met de Irdetocam. Probeer es nieuwe files?
RobinHood Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Net eerder had al een topic hierover geopend. Irdeto problemen. Daar wordt al vermeld over dit probleem. Wij hebben hier ook al uren gestoeid met deze ontvanger; geen beeld te krijgen. Met Joker cam wel.Maar graag even in hetzelfde topic, anders krijg je 5 lijntjes met hetzelfde probleem. Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen