Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Buurjongen kwam bij mij, de MM staat in dreamload??. Cas erbij gepakt en opnieuw proggen dacht ik, al zo vaak al gedaan. Nu krijg ik wel de gegevens te zien als ik op connect druk en de xilink kan ik ook flashen evt. Alleen het erasen gaat niet goed, blok 27 en 33 wil dus niet, ook niet handmatig. Daardoor krijg ik het niet opnieuw de dreamload erin geprogd, acsepteerd het nu dus niet. Wie weet raad?????????? groeten
Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Hmmm , eerst erasen dan de XilinX pas proggen. De blokken die niet willen gewoon overslaan, dan de Xilinx proggen en dan de .bin. Zou moeten lukken gezien de eerste 8 blooken alleen worden gebruikt.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Oké zo had ik het ook gedaan maar ik kan niet schrijven?
Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Toch nog even verder gaan cq volhouden ! Alles af 27 blok voor blok wissen. De twee errors blijven staan, maar hierna kun je gewoon proggen. Wel programma opnieuw opstarten voor ieder prog.....! Zo heb ik al meerder MM gered. Succes
Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Na 10 tallen keren te hebben geprobeerd heb ik P1.09 er weer terug op kunen zetten .Pfff Nu gaat het beeld stil staan om de +/- 10 sec. Zou de flash zelf niet gewoon beschadigd zijn? Pas werkt prima op een andere MM in dezelfde ontvanger. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen