jodemeke Geplaatst: 20 oktober 2003 Geplaatst: 20 oktober 2003 Wie kan mij vertellen hoe ik de nederlandse zenders kan ontvangen met mijn samsung SCI-703E met freex cam en fun4. Ik heb wel de goede sleuteltjes ook heb ik firmware 077 en 078 geprobeerd. Met een strong8000 of soortgelijke kun je de codering op nagra zetten, maar dat kan ik niet. Wie het weet krijgt de eeuwige roem. groetjes jos
Gast Geplaatst: 20 oktober 2003 Geplaatst: 20 oktober 2003 Als je met de 0.77 in het menu van de cam kijkt zie je : ALL Boxkey Op ALL gaan staan en dan OK nu kun je kiezen uit verschillende coderingen ; MG - IRD/B - en ook NAGRA. Dat al getest? BTW hier werkt ie uitstekend gewoon op ALL
jodemeke Geplaatst: 21 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2003 hoi dat had ik al geprobeerd maar help ook niet groetjes jos
Gast Geplaatst: 21 oktober 2003 Geplaatst: 21 oktober 2003 ff een paar files proberen of eens bij sammy forem kijken je moet de juiste combinatie zoeken tussen de ontvanger en de ci cam.
jodemeke Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2003 hoi wat bedoel je precies met sammy forum en heb wel de goeie **$*@*%*&^*#** sleutelsen heb de firmware 0.78 welke firmware moet ik anders hebben
Gast Geplaatst: 23 oktober 2003 Geplaatst: 23 oktober 2003 In de FreeX cam dien je de Jokerfirm 0.77 te gebruiken voor een goed resultaat. Werkt o.a. op: Topfield, ID, Humax, maar misschien niet goed op jouw deco. grz, Sky
jodemeke Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2003 ik had eerst 0.77 maar miste een paar zenders toen heb ik 0.78 gebruikt heb nu die zenders terug maar pasgeleden is ned 1 ,2,3 en de andere nederlandse zenders er af gegaan heb een samsung sci-703e decoder
Gast Geplaatst: 24 oktober 2003 Geplaatst: 24 oktober 2003 Citaat: hoi wat bedoel je precies met sammy forum en heb wel de goeie **$*@*%*&^*#** sleutelsen heb de firmware 0.78 welke firmware moet ik anders hebben met sammy word bedoeld samsung .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen