Gast Geplaatst: 22 oktober 2003 Geplaatst: 22 oktober 2003 In mijn DB werd de Seagate ST340015a harde schijf zodanig warm dat hij storingen begon te geven. Ik zit eraan te denken om deze schijf in een externe behuizing te plaatsen en via de USB poort te benaderen. Weet iemand of dit (al) mogelijk is?
Romeo_ Geplaatst: 22 oktober 2003 Geplaatst: 22 oktober 2003 jawel.. gebruik de zoekknop. The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 23 oktober 2003 Geplaatst: 23 oktober 2003 Ik doe het ook via deze manier. Het is wel een USB2 HD die ik zzo gekocht heb maar het principe blijft hetzelvde. Je kan dan wel niet meer de opties gebruiken om de schijf te formateren via de AB, je moet dan alles manueel doen via telnet.
Gast Geplaatst: 23 oktober 2003 Geplaatst: 23 oktober 2003 Bedankt voor de reactie. Ik heb een behuizing op internet gekocht dus kan het binnenkort proberen. Ik laat de voortgang weten.
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Externe HDD via USB 2.x aangesloten en als een USB stick geformateerd. Daarna gemount haar /hdd. Uiteraard meldt hij in de setup dat er geen harddisk is.... De HDD gedraagt zich als een USB stick en zelfs de opnamen etc werken prima. Een probleemje is dat de harddisk blijft spinnen. Ik lees wel meer in het board over een continu draaiende schijf maar zie niet echt een oplossing. Iemand een tip om de externe drive rustig te krijgen?
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Ik heb het zo opgelost: Externe USB 2.0 behuizing Lange IDE-kabel De kabel gewoon aangesloten op de IDE-aansluiting van de Droomdoos. Droomdoos en externe behuizing weer dichtgemaakt. Werkt als een zonnetje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen