MIMTRAM Geplaatst: 1 november 2003 Geplaatst: 1 november 2003 Ik voer dagelyks een au date op nagra via (zender)gedurende 7min; nu is myn vraag weet iemand of ik ze op een ander zender kan updaten ,daarmee bedoel ik een zender met een laag frekwentie en een hoog signaalsterkte dan de voorgeenoemde zender (voor ECHOSTAR 3OOO IP) dank u voor het lezen en te antwoorden.
Gast Geplaatst: 1 november 2003 Geplaatst: 1 november 2003 Sorry, maar ik begrijp het niet echt wat je doet. De update gaat via AndaluciaTV...Maar je hebt wel een magic of een nagra-cam nodig. Daarin zit een kaartje waar een speciale file op is. En dat kaartje legt dan alleen Nagra op Hispasat open, verder niets.
MIMTRAM Geplaatst: 1 november 2003 Auteur Geplaatst: 1 november 2003 dag LANCELOT;ik bezit een MMen ee JOKER ik gebruik de file die te vinden is op de site van onze vriend VICTOR;dus een outorol file,dus yn vraag was ,kan ik de kaart ook updaten via een andere zender dan nagra via ,u stelt my de zender van andalutia voor dus dan zal ik deze testen,ingeval het niet lukt via andalutia ,welke zender kan ik nog gebruiken,hebt u soms een idee van waneer er een nieuwe sleutel gebruikt wordt in de dag.
Gast Geplaatst: 1 november 2003 Geplaatst: 1 november 2003 Indien je de juiste updatfiles hebt kan je hem op verschillende kanalen updaten. Ik gebruikte vroeger het testkanaal, maar aangezien deze weg is gebruik ik tegenwoordig taquilla 2. Voor Cabo zou je programaciao kunnen gebruiken. Succes. Bij mij werkt het altijd
Gast Geplaatst: 1 november 2003 Geplaatst: 1 november 2003 Citaat: Indien je de juiste updatfiles hebt kan je hem op verschillende kanalen updaten. Ik gebruikte vroeger het testkanaal, maar aangezien deze weg is gebruik ik tegenwoordig taquilla 2. Voor Cabo zou je programaciao kunnen gebruiken. Succes. Bij mij werkt het altijd PS. zorg wel dat de juiste box-key in de file staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen