Gast Geplaatst: 5 november 2003 Geplaatst: 5 november 2003 Sinds enkele dagen hapert het beeld van mijn ontvanger. Ik gebruik een arnion UCCI 6410 special en penta5 software. Verder originele seca2 kaart. Bij gebruik van een irdeto1 kaart hetzelfde probleem. Het probleem is dat het beeld en geluid elke halve minuut enkele seconden bevriest. Bij bijv. BVN-TV (FTA-zender) heb ik dit probleem niet. Wie heeft een idee? Kan het iets met de invoering van irdeto2 te maken hebben?
droompje Geplaatst: 5 november 2003 Geplaatst: 5 november 2003 probeer je firmware penta eens te vervangen! Gr, Droompje Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Heb het volgende geprobeerd: Terugstellen van receiver naar fabrieksinstelling, daarna opnieuw alle kanalen laten zoeken, maar het probleem blijft. Voor de volledigheid: ik gebruik penta 1.09 met originele canaldigitaal seca 2 kaart, op arnion 6410 ucci special. Het vreemde is dat wanneer ik de goalkeeper op "on" zet, deze na 3 tot 5 minuten weer "vanzelf" op "off" gaat. Ook is soms de CI niet meer in mijn instellingen aanwezig. Na een reset van het apparaat (stekker eruit en weer erin) wordt deze wel weer geladen. Het vreemde is dat alles vanaf maart tot ca 1 november goed gefunctioneerd heeft en er dus nu recent pas problemen optreden. Dus tips??!!
Gast Geplaatst: 6 november 2003 Geplaatst: 6 november 2003 Penta 1.09 vervangen door tetra 1.0 en alles is weer goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen