Gast Geplaatst: 17 mei 2002 Geplaatst: 17 mei 2002 ik heb een humax 5600 (met een firmware van een 5400) hierin een aston 1.05 met een funcard, de schotel op astra en hotbird, en de zgn fun 1in1 files met 16 providers,die ik indien nodig netjes bijwerk met funprom dmv van een funprogger pet123 settings, nu zou ik graag stream vrijkrijgen de seca ident 0037, ik vind de keys, de pbm, maar ik kan maar niet achterhalen waar ik de andere gegevens moet vinden ik zou er een ident uithalen en deze 0037 bijvoegen kan iemand mij op weg helpen met vriendelijke groet
Menno Geplaatst: 17 mei 2002 Geplaatst: 17 mei 2002 Je kunt de externe eeprom file ook editten met picbined. Als je al vol zit wis je een provider en vul je heel simpel de ident en keys in voor stream. Ik wil het ook wel voor je doen als je je eeprom file ff stuurt. Wel je mk's even wissen als het een AU file betreft. Stuur maar een PM als je me wilt mailen. Vu Duo 4K S+C
Gast Geplaatst: 18 mei 2002 Geplaatst: 18 mei 2002 hallo, ik ben ondertussen met pcbined aan de slag geweest, en ik denk dat ik dit wel zal kunnen klaren (dankje dugwati) , is het voldoende met gewoon de provider naam (mag ik deze trouwens kiezen (spelling, hoofdleters)?) (bvb stream , of STream?) en wat moet ik verder invoeren van gegevens? als ik de pbm vergelijk met die van de eend bvb dan zijn dat gelijk andere waarden? moet ik deze invullen? waar haal ik de UA, de PPUA, welke expiration? of zijn deze niet van belang? dankje
Aanbevolen berichten