Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees al een tijdje zo ongeveer alles wat met de Dreambox te maken heeft en ik kom er toch niet uit. Ik kijk al een tijdje gedwongen (ik woon in een buitengebied) via de satelliet, ik kan redelijk met computers omgaan en ik heb een netwerkje liggen (win 200 pro met XP clients). Ik denk dat zo'n Dreambox dus wel wat voor mij is.

Ik wil geloven dat je de Dreambox kunt vastknopen aan je netwerk en ik denk dat mij dat ook wel zal lukken, maar mijn vragen concentreren zich rond het TV kijken zelf.

Kan ik een gewone smartcard van canal digitaal (die je standaard krijgt als je een gewone ontvanger koopt) in de dreambox stoppen, en werkt dit dan?

Wat is de 4.4.2 standaard (ik weet niet of ik het goed schrijf)?

Ik heb een gewone schotel met 8 koppen om 8 satrecievers aan te sluiten. Kan de Dreambox hiermee overweg en kan ik de schotel dan nog draaibaar maken? Heeft dit consequenties voor mijn andere satrecievers?

Veel van de informatie die ik lees, met name de testrapporten, zijn gedateerd. Wat is op dit ogenblik de status van de stabiliteit van de Dreambox. Krijg je ruzie met je vrouw omdat dat ding het nooit doet of kun je redelijk safe TV kijken? Als ik op dit ogenblik de Dreambox zou kopen, kan ik dan meteen lekker TV kijken, of moet ik ook dan updaten e.d.?

Ik maak gebruik van een JVC home cinemaset, inclusief JVC TV. Het TV-geluid gaat bij mij via de versterker. Kan de afstandbediening ook geprogrammeerd worden om de JVC versterker harder en zachter te zetten, of geldt dit alleen voor de TV?

Wat is Seca2? En kan de Dreambox dat ook?

Ik hoop dat er iemand is die antwoorden op mijn vragen kan geven. In elk geval alvast dank voor de genomen moeite.

Ottifant.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen