Gast Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 PROBLEMEN IRDETO 2 OMSCHAKELING klanten met een canal + abbo. en een irdeto ontvanger hebben ondertussen een nieuwe kaart ontvangen, normaal gesproken is het een kwestie van de nieuwe kaart in uw ontvanger te plaatsen. Bij enkele type ontvangers gaat dat niet zo vlekkeloos als het zou moeten, als u problemen ondervindt kunt u onderstaande mogelijke oplossingen proberen. 1 kaart in de ontvanger laten zitten en deze enige tijd laten staan, bij sommige ontvangers wel 10 minuten, geduld is dan een schone zaak 2 alle nederlandse kanalen in uw ontvanger verwijderen en daarna opnieuw inladen. 3 ontvanger resetten (terug naar fabrieksinstellingen), en daarna opnieuw installeren. 4 bij de oudere irdeto ontvangers kan er een verouderde cammodule geleverd zijn, deze kan omgeruild worden voor een nieuwer type. 5 bij heel veel ontvangers moet een nieuwere versie software worden geladen, deze kunt u normaal gesproken vinden op internet en zelf in uw ontvanger laden met behulp van een "nul modem kabel".
paardje Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 Dit bericht kreeg ik ook net in mijn mailbox --> komt van een satboer in het zuiden van Nederland. Heeft iemand hier al positief resultaat mee ?? Kaon KSC570 H/W 12.01.A5
droompje Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 Collega's (schotelaars), Na dagen zoeken heb ik het nu draaien irdeto 2 met dvb 2000 en nomain it de oplossing lag niet in settingslisten of wat dan ook maar in de eprom van de can, ik had nog een eprom liggen met bv 1.13d irdeto en daar draait de boel op en niet met een allcam sas of amion 5.2. Hiermee draaide wel de nieuwe irdeto 2 canalen maar niet de oude irdeto 1 kanalen. Gr, Droompje Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen