Gast Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 hallo wat ik wou vragen ik heb een mm nu wou ik er andere softwear opzetten maar nu zegt hij cannot open compoort wat moet ik nu doen is er iemand die mij kanhelpen dank u
bliksem Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 kijk even of je de goede com poort heb. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
bliksem Geplaatst: 9 november 2003 Geplaatst: 9 november 2003 Als je de proger in de cam stopt gaan er dan de letjes branden Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
bliksem Geplaatst: 10 november 2003 Geplaatst: 10 november 2003 dat is goed hij maakt dus wel contact Hoe ga je te werk ( omschrijf is wat je doe) Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 11 november 2003 Geplaatst: 11 november 2003 ik doe alles wa ze zege op magic trance maar zo gouw ik het program module loader wil starten zegt hij cannot find compoort en nogthans is de kabel goed aangesloten ik heb ook compoort 2 al geprobeert ma zegt hetzelfde
bliksem Geplaatst: 11 november 2003 Geplaatst: 11 november 2003 Staat de mm wel in dream load Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 11 november 2003 Geplaatst: 11 november 2003 Bij mij helpt een reset van de sattuner wel eens. Even de knop om en weer terug. Kennelijk wordt ie niet altijd even vrolijk van inpluggen tijdens het spelen. Er van uitgaande dat ie idd in dreamload staat...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen