droompje Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 welke kaart moet ik prgrammeren die herkend wordt in mijn cardlezer van mijn echostar 3600 viaacces, een funkaart met alleen viacards herkend hij niet. Gr, Droompje Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Bigfoot Geplaatst: 12 november 2003 Geplaatst: 12 november 2003 Heb je er wel een fun_via file op? probeer anders gold met gold_via
droompje Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Geplaatst: 12 november 2003 ik heb funvia geschreven met card pto funcard 5 maar hij leest hem niet, Gr, Droompje Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Bigfoot Geplaatst: 13 november 2003 Geplaatst: 13 november 2003 Heb je de interne eprom wel beschreven? Probeer anders een gold...
Gast Geplaatst: 13 november 2003 Geplaatst: 13 november 2003 Hallo droompje, Je moet hiervoor een goldcard schrijven met AU via files. Ik heb er nog geen werkende funcard files voor gevonden, ook niet meer geprobeerd want ik kijk nu al maanden zonder problemen. M.v.g. €urosat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen