Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Hoi,<P>Heb ik nu alleen de pech of kijkt er niemand naar TV1000 enz.<BR>Bij mijn is vandaag de sirius op zwart gegaan.<BR>Heb al vele files getest maar niks werkt op de sirius.<BR>Of kan iemand toch mijn avond goed maken.<BR>En waar kan ik een editor vinden voor de via files, kan ik er zelf de keys in proppen als deze er zijn.<BR>Een goede file is ook welkom.<BR>Nou ik ga maar eens verder met de hobby.<P>Bye Bye HobbyMan<P> hobbyman@gmx.net
Gast Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Bij mij sinds vandaag ook alles op zwart op de Sirius.
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 goed nieuws, als we nu nog wisten waar we de file konden vinden waren we allemaal gelukkig.<BR>Voorlopig dan maar terug naar de D2mac.<BR>Goed dat deze nog niet de deur uit was.
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Hoi,<P>Dacht dat ik een replay had geplaast hier.<BR>Zal wel fout gegaan zijn.<P>Maar de files die je zoekt staan gewoon hier hoor.<BR>3 berichten naar beneden, even knippen en plakken, moet lukken toch.<BR>Maar ik mail je ze wel effkes door.<P>Read read and you find it.............<BR>Bye Hobbyman <p>[ 21-02-2001: Message edited by: HobbyMan ]
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Hmmmm,<P>Er valt niks te mailen kan geen email zien.<P>Bye
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 > Maar de files die je zoekt staan gewoon<BR>> hier hoor.<BR>> 3 berichten naar beneden, even kippen en <BR>> plakken, moet lukken toch.Maar ik mail je <BR>> ze wel effkes door.<P>Hoe bedoel je 'ze staan gewoon hier' ? Die slayracker dingen werken niet meer ... ;(<P>(althans, Slayracker release is iets van 3 subgroepjes naar beneden)
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 hoi allen,<P>Ik heb sins gisteren geen beeld meer op 5graden oost, en tot nu toe ook zoekend naar een werkend file, wie kan ons helpen ?? <P>Bruce.
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Geef mij je email adres maar effe<BR>Bij mij draait momenteel tv1000 <BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Hoi,<P>Haha kijk nu eens goed, het staat er zelfs bij.<BR>En die werkt nog steeds hoor.<BR>Maare ik bedoelde deze dus.<BR>Als het nu niet lukt dan weet ik het echt niet meer.<P><A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=31&t=000033" TARGET=_blank>web page</A><P>Bye HobbyMan
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Voor Ruud,<P>Mijn mail adres is nokia_9800@HOTMAIL.COM<BR>Vind het wel vreemd mijn files hebben gewerkt sins er viacces was, tot de 19de......?<BR>En betreft die hex en pic txt van Hobbyman, ik zou niet weten wat ik daar mee kan doen?? zoek het liefst gewoon de pic&hex file die werkt op tv1000....al vast bedank voor de posting groetjes;<P><BR>Bruce.
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Zou iemand van jullie mij de nieuwe files toe willen sturen?<BR>Ik ben ook niet zo handig.hihihi<BR>alvast bedankt<BR>teejayd54@hotmail.com
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Hallo<BR>Heb de keys van slayracker geprobeerd.<BR>Setje 1 werkt perfect maar setje 2 niet, heb geen ontvangst op 5.0 oost.<BR>Voorheen was dat goed.<BR>Test nog wel even door, en laat het wel weten.
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Hallo, allemaal als we aan het uitdelen zijn?<BR>Dan deel ik ook graag mee, want ik ben een grote leek.<BR>Hartelijk dank aam<BR>a.vande.linde@quicknet.nl
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Als het goed is hebben de heren een email gekregen (Het werkt nog steeds bij mij)<BR>Mail me effe als het bij jullie werkt OK??<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 21 februari 2001 Geplaatst: 21 februari 2001 Hoi,<P>Alles werkt alweer.<P>Bye<p>[ 21-02-2001: Message edited by: HobbyMan ]
Aanbevolen berichten