Gast Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 Ik krijg nauwelijks of geen update bij Nagravision. De autorol kaart werkt bij mij niet goed of helemaal niet. Ik heb een MM 1.04 cam met penta 1.11. Weet iemand wat eraan te doen is?
MIMTRAM Geplaatst: 15 november 2003 Geplaatst: 15 november 2003 JE moet uw kaart van een goede flash en een eeprom voorzien of anders of anders enkel een goed werkende flash(laatste tyd worden erteveel ataqs op de au van nagra gestuurd,verder veel su6 .
Gast Geplaatst: 16 november 2003 Geplaatst: 16 november 2003 Hoi 9 van de 10 autoroll files werken wel in de mm 1.04 met penta 1.11 alleen duurd het een tijd zeg maar heeeeeel lang voor de update komt. voor tv-cabo heb ik hem op de playboy channel meestal binnen 3 a 5 minuten voor de taq. duurd die soms wel een minuut of 10 tot een kwartier. gewoon geduld hebben Groetjes Gerhard Citaat: Ik krijg nauwelijks of geen update bij Nagravision. De autorol kaart werkt bij mij niet goed of helemaal niet. Ik heb een MM 1.04 cam met penta 1.11. Weet iemand wat eraan te doen is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen