Ga naar inhoud

viacess file werkt wel in een losse ci niet in de 3000ip met viacess ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb hier een file van viaccess op tv1000/cinema werkt deze wel in een losse viacess ci maar niet in de echostar 3000ip met ingebouwde viacess er zit firmware 500 in ??

Geplaatst:

Heb ook een Echostar 3000ip met ingebouwde viacess met firmware 400, geen probleem, kan alle programma's vrijschakelen.<p>[ 26-05-2001: Message edited by: nokia2000 ]

Geplaatst:

Firmware 5.00 is een probleemkindje voor Viaccess, althans bij mij werkte er maar één bepaalde GW file mee. Ben zelfs teruggeweest naar de handelaar omdat ik dacht dat de kaartlezer niet goed was. Bleek bij andere ontvangers niet beter. Toen 4.00 erin gezet en dat werkte een stuk beter. Dezelfde avond kwam versie 6.00 in de lucht en daarmee gaat het ook prima. Alleen moet je vooral niet GW files nog steeds goed uitkijken. Zelf heb ik hier nog een losse module liggen en constateer regelmatig dat die met files werkt waarmee de ingebouwde decoder het laat afweten.

Geplaatst:

bedankt voor de response heb nu de bewuste file gevonden en werkt als een speer wat mij betreft mag deze topic gesloten worden en nogmaals allemaal bedankt voor de response

Geplaatst:

Werkt dat ook zo voor de D2510 (naast analoog gelijk aan de 3000) van Echostar ?<BR>Ik heb Viaccess embedded maar krijg de goldcard niet aan de praat.<BR>Misschien dat iemand mij even een werkende set kan mailen.<P>Hoe zit het trouwens met de firmware versies tussen deze 2 ontvangers. Ik heb de D2510 gisteren gekocht en de handelaar heeft er voor mij de laatst bekende versie 5.00 erin gezet. Kan ik die 6.00 er ook in kwijt ?<P>Greetz<P>Ron

Geplaatst:

Ga naar <A HREF="http://www.echostar.nl" TARGET=_blank>www.echostar.nl</A> <BR>Daar vind je de nieuwste firmware versies voor de verschillende uitvoeringen.<BR>In mijn AD3000IP zit versie 7.00<BR>Suc6 smile.gif" border="0laugh.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Ik heb even gekeken versie 6.00 is voor jou de nieuwste.<BR>Zou het Viaccess probleem oplossen.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Bedankt voor je reaktie.<BR>Ik was vandaag al wezen kijken voor de laatste firmware versie. Ik begrijp alleen niet hoe jij erbij komt dat versie 6.00 de laatste versie voor de D2510 zou zijn. Echostar.nl gaat voor deze ontvanger niet verder dan v 5.00

Geplaatst:

zoek naar de red cam files deze werken in de viaccess .

Geplaatst:

Erg vreemd allemaal<P>selecteer je motorized<BR>dan D-2510 IP<BR>Dan versie 5.00<P>Dan krijg je versie 6.00<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Vergeet het allemaal maar. Ik heb verkeerd gekeken.<BR>Versie 5.00 is voor jou inderdaad de laatste.<BR>Sorry! rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt voor het kijken.<BR>Ik dacht ff dat ik scheel aan het kijken was toen jullie het over versie 6.00 hadden.<BR>Ik heb vandaag nog even gekeken met de update die via de satelliet kan binnen halen maar die gaf ook al aan dat 5.00 de laatste versie was.<BR>Anyway... kan iemand mij vertellen of het binnenhalen van een update via de sat een risky gebreurtenis is of niet ???

• 2 weken later...
Geplaatst:

Even terug naar de originele vraag. Vriend van mij heeft ook de 3000 en daar werkte het in eerste instantie ook niet op. Na de ontvanger 2 keer aan en uit gezet te hebben (met de kaart in de ontvanger) werkte het wel. Vreemd maar waar.<P>groeten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi,<P>Heb ook een AD3000IPVA met embedded viaccess. Het 1ige probleem wat ik heb is dat de smartcard niet goed in het slot blijft zitten. De kaart is dan wel zichtbaar in het menu maar werkt niet.<BR>Indien je hem aandrukt krijg je de melding initialising smartcard. Soms is door het slecht passen van deze kaart een herstart van de ontvanger nodig om weer beeld te krijgen. Het is net of hij af en toe 'hangt'.<P>Suc6

Geplaatst:

Schrik niet maar ik kijk toch nu al een maand met De Files van de Postic in RemUpdate en heb daar geen problemen mee.<BR>Het enige probleem wat ik nu nog heb is S...<BR>Maar die komt in deze forum niet aan de orde.<BR>Heb dus ook de 3000ipvi. 6.00<BR>Dus succes ermee.<BR>Nagra is there just look for it!!!! shocked.gif" border="0wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.