Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand die hier meer van weet.

Ik heb een Skycrypt (joker, free x cam sky1 of hoe je het noemt....)

Maarrr....er gaat eea mis. Ik heb een Digix (lijkt op extreme) en het probleem is Viaccess. Er zit soft. 0.77 in de cam.

Als ik de sky moduul activeer (en penta 1.09 uitschakel) zijn er op een aantal TPS kanalen telkens onderbrekingkjes , beetje hinderlijk, sommigen lopen na bep. tijd zelfs helemaal vast zoals TF 1) . Op de viaccess signalen van Viasat gaat het helemaal mis! Er zitten enorme onderbrekingen van wel een paar seconden om de minuut/paar minuten in. Als ik het common interface menu open houd dan staat er bij zo'n onderbreking: Cam niet aanwezig en initialiseert hij opnieuw en dat zijn dus die onderbrekingen van een paar seconden.......na een tijdje loopt viasat vast en moet alles gereset.

Resultaat als ik penta 1.09 gebruik (in de digix met magic dus) : TPS zelfde probleem, alleen anders: minder onderbrekingen/freezes maar loopt opeens vast. Viasat werkt dan met kleine onderbrekingen (net zo storend) maar blijft wel lopen.

Waar ligt dit aan???? Aan de Digix of zo?? Ik wijt het niet geheel aan de sky/joker cam omdat penta 1,09 soortgelijke problemen geeft en heb het idee dat de ontvanger gewoon de CAM niet goed mee omgaat.

Iemand adviezen? Heeft iemand anders problemen van freezes met viasat en tps met de free x/sky cam??

Geplaatst:

Hallo,

even zoeken op internet, daar staat een lijst van ontvangers die wel en niet goed werken met deze module...Verder kan een andere versie, bijvoorbeeld 0.78 misschien ook wat helpen...

suc6!

Geplaatst:

op de site van ucassupport staat dat de "jokercam" (da's toch hetzelfde als sky 1/ skycrypt ect.?) goed werkt in combinatie met digix

Ik weet dus nog steeds niet wat het probleem is hier....het móet toch een oorzaak hebben dat heel de tijd alles onderbreekt dan wel freezes geeft

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen