Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben sinds kort gelukkige eigenaar van een viaccess red c.i. module.Het vreemde is dat hij helemaal niks wil pakken,zodra er een goldcard in gaat geeft hij vreemde meldingen aan.Aangezien ik al een 15 tal verschillende dingen heb geprobeert blijf ik toch zwart beeld houden.Heb de pic al een aantal malen verandert de eeprom ook.Heb het board al afgezocht en alles uitgeprint en gelezen,gedaan wat erin stond aan belangrijke veranderingen maar nog steeds niks.Wie kan nu in duidelijke taal vertellen wat er mis is.Werk hier met een HUMAX 5400 met seca c.i.module in slot 2 en in slot 1 heb ik de viaccess module.Bij het insteken van de kaart krijg ik ook geen meldingen te zien zoals bij irdeto of seca.Ik zal vermoedelijk wel wat fout doen maar kan er niet uitkomen hoe het dan wel moet. shocked.gif" border="0<BR>Dus ik houd mij aanbevolen voor een goeie raad. confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

geef het maar op !! hier heb ik het zelfde.<BR>krijg hem niet aan de gang.<BR>het blijkt dat de 4.77 het wel prima doet.<BR>breng terug of ruil hem tegen een 4.77<P>chris

Geplaatst:

Heb hetzelfde probleem, ook met de 4.78 al uren zitten klungelen met dit ding zonder resultaat.<BR>Het doet de ronde dat de 4.77 geen problemen geeft zoals Chris2001 vermeld.

Geplaatst:
rolleyes.gif" border="0 Ik zit met het zelfde probleem 1.0v478 application V1.02 geen werkende file te vinden na menig uren te klooien met de files confused.gif" border="0 "deze smeekbede"heeft er iemand een werkende file mag zonder key' zijn Zo lui zijn we ook weer niet;-) laugh.gif" border="0
Geplaatst:

Nou zo gelukkig ben ik al niet meer met mijn VIACCESS 1.0v 478.Heb zo langzamerhand alles uit de kast gehaald wat ik aan files heb,maar het wil gewoon niet.Zitten we allemaal op een verkeerde spoor dan??Las op het board ergens dat als je de 1e string van de eeprom zou veranderen dat dat wonderen opleverde.Nou het was zeker een wonder.Kreeg weer een andere foutmelding.Heb inmiddels al zoveel meldingen gezien dat ik er al aan zit te denken om de redcam weer in te leveren en toch hopen dat de zwarte er nog is.Of is er voor de redcam toch nog een sprankje hoop dat hij in MIJN HUMAX blijven mag???Ondanks alle onvruchtbare pogingen om uberhaupt wat uit de cam te krijgen vind ik de kleur toch wel mooi.Ik geef hem toch nog een laatste kans wil het niet gaat hij alsnog terug.<BR>grtz hendrik b frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

VIACCESS 1.0v 478,<BR>Deze cam is nog niet zo lang uit,<BR>Aan alle heb geduld, blijf proberen, don't give up, de simpelste weg zou zijn terug geven of weg in de Kliko bak.<BR>Maar nee dit is nou een echte HOBBY cam.<BR>Als je deze aan de praat krijg is pas echt kicken.<BR>LET OP MIJN WOORDEN DEZE CAM WORDT GELD WAARD<P>Groetjes Docter CAM

Geplaatst:

Heb het zelfde probleem.<BR>Oplossing mijns inziens <P>- Ofwel geduld en wachten op veranderde soft<BR>- Owel oudere softversie erin vb 4.77<BR>maar een zwaar hardware probleem, EEprom moet eruit e.d. en is niet voor broekies.<P>Ik wacht wel, tenzij iemand iets weet !

Geplaatst:

het vreemde van de red-files is dat ze hier wel in de zwarte module werken,zit ik dan toch nog steeds in de verkeerde hoek te zoeken.Heb echt alles over dit onderwerp uit geplozen maar kom er maar niet achter waar die fout zit.Zal in de loop van vandaag toch maar eens alles weer vergelijken controleren en opnieuw op de g*ld zetten.Het is zoeken naar een speld in de hooiberg maar eruit komen zullen we.Iemand nog andere suggesties behalve terug brengen en de container in???<BR>Ben namelijk zeer benieuwd of het probleem daadwerkelijk in de eeprom-file zit en niet in iets anders. mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

He Reneetje,<BR>Ik zit nu al vier dagen in een Camper aan het Gardameer te Italia (De Ufo Schotel doet het echt goed)<BR>Maar ik krijg nu toch langzamerhand de zenuwen van die red cam, ik heb al drie nachten niet kunnen slapen.<BR>En het mooiste is van de 2 die meenam is er al een naar de haaien, verkeerd gebakken zou ik maar zeggen.(SMD in de Plee Ermee)<BR>Ziezo Renee dat was ie weer tot de volgende keer.<BR>Ps Al iets meer van DS10 project of zijn we al bij DS11..................

Geplaatst:

Poweredasus,<P>Alles kits daar aan het Garda meer.<BR>Hier ook mooi weer hoor....<P>DS-10 project loopt als een speer hier.<BR>Maandag zijn die nieuwe microchips binnen gekomen. (je weet wel die met xxx F344 )<BR>dus we konden gelijk aan de slag :-)<BR>Je hoeft nu ook niet meer je kaart eruit te halen als je van provider veranderd !<BR>Tevens Conax en Nagra werkt nu ook !!<P>Viacces CI is geen probleem meer.<BR>Kijk maar ff op de X-rate server, File is al geupload door X-Rate zelf.......<BR>Password is wel veranderd xRx34<BR>Dan weet je wel denk ik.<P>Prettige vakantie verder en CU volgende week wel weer.....<P>René Z

Geplaatst:

@ ziezotec<BR>Ik wilde je vragen om persoonlijke vragen en antwoorden via Private Message te doen.<P>Honderden bezoekers lezen jouw bericht en snappen er misschien niets van. Ze krijgen misschien (valse) hoop en vragen jouw om emailtjes. Ik weet niet of jullie het Viaccess probleem daadwerkelijk opgelost hebben, maar hieruit blijkt van wel.<BR>Mocht je het probleem opgelost hebben laat het ons weten.<P>Groeten Satkeumes

Geplaatst:

satkeumes <P>Mijn excuus, maar die gozert heeft geen e-mail mogelijkheid in zijn camper in Italie<BR>vandaar...... maar je hebt gelijkt. <BR>Viacceshack beschikbaar op de X-rate server,<BR>voorlopig alleen voor X-Rate moderators ... sorry.<P>Rene ZZ

Geplaatst:

@ziezotec<P>Is het niet mogelijk om hier een omschrijving van het probleem met de daarbijbehorende oplossing te posten. Files hoeven we niet, mag ook niet. Maar een tip om het probleem op te lossen zou mooi zijn.<P>Groeten Satkeumes

Geplaatst:

Ha die Renee,<P>Zo weer lekker terug van een rondje varen op het garda meer (Temp 32).<BR>Ik zie dat satkeumes wat vragen had, blijf een toffe peer die gozer.<BR>Beste satkeumes inderdaad op mijn Laptopie zit op dit moment geen e-mail acount wachtwoord pleite, en dat is zeer lastig in italia en aangeien ik mijn GSM kosten niet wil opvoeren log ik zo nu en dan op deze wijze in op het net, om even het een en ander met renee te bespreken (het is maar voor drie weken).<BR>En verders satkeumes hebben wij het probleem bijna onder controlle en als het zover is dan zal ik persoonlijk een duidelijke uitleg via deze topic geven.<BR>Want ik wil niet iedereen lastig vallen met valse hoop.(Alleen als het werk)<BR>Maar nu verder met renee, ik heb de file bekeken geroken en geprobeerd en ja hoor beeld, dat wil zeggen voor ongeveer 5a6 minuten, kaart erin eruit homaar.<BR>Opnieuw progen en dan weer 5a6 min beeld.<P>Ik heb de OP Sring gewijzigd in 00ff op de tweede rij ook verders in de cam log de base veranderd in 00ff, in theorie zou dit de oplossing zijn maar nu doet hij het in een frenq van 1 seconde beeld en 1 seconde zwart.<BR>Kijk hier ook eve naar want verder kom ik niet.<BR>File back staat op X-Rate / pasword:xxx/xenos<BR>ja sorry hoor kon nie anders.<BR>Voor de rest alles ok,behalve een verbrande rooie neus, groetjes heidy en kleine Giovanni.<BR>SEE U AT SAT4ALL THE BEST THERE IS ALL OVER THE WORLD.<BR>Docter Cam wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.