Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 Renee,<P>Bel me Even , NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU<P>All Warrants to the original for ViaTest.hex<BR>Thanks Cam.
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 Poweredasus ,<P>Ik ben thuis en heb je nummer hier niet !<BR>Mail ff door, dan bel ik je z.s.m........
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 Ja lekker Sukkel, (E-Mail) Hoe,<P>Zorg dat je om 12uur S,avonds thuis ben dan bel ik je wel.<BR>Zo niet rij naar de zaak en kijk in je agenda<BR>daar staat het toch 06-27xxxxxxxxxxxxxxx<BR>Moet ook altijd alles zelf verzinnen.<P>Greatings from itali di Garda.
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 Poweredasus ,<P>Mooi shit dan want om 12 uur vanavond ben ik er niet. We vertrekken zo naar met het vliegtuig voor de formule-1 morgen weet je nog wel... Formule-1 back-stage cards !!<BR>Vergeet je morgen niet te kijken, we zullen wel ff zwaaien naar je :-) Staan als het goed is in de box bij Jos. Leo is er ook dus dat wordt weer lachen net als laatst in Barcelona.<P>Werkt ie al je Viacces ? Kijk maar ff bij <A HREF="http://www.x-s*t.da.ru" TARGET=_blank>http://www.x-s*t.da.ru</A> staan ze nu ook sinds gisteren. Zeker een "MOL" op de X-Rate server want het zijn precies dezelfde !<BR>Wordt tijd dat we een onderzoek instellen want dit kan echtr zo niet langer hoor....<P>PS, groeten aan heidi<BR><A HREF="http://null" TARGET=_blank>null</A>
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 ziezotec en poweredasus ik begrijp jullie reactie niet helemaal want de file waarover jullie spreken heb ik enkele dagen geleden ook al van die site gehaald en heb hem even gecontroleerd met die file die er nu staat.er is helemaal niks veranderd aan die file gewoon een grapjas geweest die alsnog weer dezelfde file heeft gepost.
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Renee, (een Mol, kijk acount 2678122 April maar na)het is bijna je buurman.<BR>Die loop steeds te zieken, De eerst volgende keer als hij een download trek staat er een leuke file voor hem klaar.<P>Beste hendrik sorry voor de verwaring maar soms wordt er flink gekloot met file,s van die kom van mij en die heb ik gemaakt, en dat is jammer.<BR>Maar ik beloof je als hij werk ben jij de eerste die hem krijg.<BR>Ben op dit moment druk bezig om een patch te bakken voor deze cam, er lig er een nu op de plank die draai maar hier is hardware matig het een en ander aan gedaan, dat is leuk voor de soldeerders onder ons maar niet de weg.<BR>Ik en Renee zijn er 100% van overtuigt dat het gaat werken, we hebben ze zelf ingevoerd anders blijven we er zelf ook mee zitten.(en dat is slecht voor de handel)<P>Nu even verder met RENEEEEEEEEE wordt er nog gewerkt op de zaak, of zijn jullie ook al naar de efteling geweest.<BR>Formula 1 vindt ik prima hoor maar wel maandag morgen om 9 uur op de werf ja, en nie te veel zuipen naar afloop.<BR>En trouwens DIT BETAAL DE ZAAK NIET dit is prive weet je wel.<P>Nou verstappen leg er weer uit dus zonde van je geld. (en een Ferari kun je toch niet betalen)<P>Ik ga om een uur of 5 de Keu maar aansteken en vanavond maar weer een Potje varen op het meer, Bel je morgen op de zaak (9 uur)<P>Groetjes HANSELPANSEL
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Jongens sorry, maar ik moet ingrijpen. Dit is een hobbyboard en geen chatplace. We willen graag jullie ervaringen delen over het probleem met de red label modulen, maar al die persoonlijke vragen en opmerkingen moeten jullie toch echt via de Private Message gaan doen. Je hebt hier geen e-mail voor nodig, dus als je kunt posten kun je ook even je PM checken.<P>Dit is niet lullig bedoeld, maar hiervoor is het board niet bedoeld.<P>Groeten Satkeumes
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Beste keumes,<BR>Na lang zoeken kwam ik erachter dat de privat e-mail in mijn acount op nee staat,<BR>Dit hersteld,<BR>ZAL GEEN OVERLAST MEER BEZORGEN<BR>
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Misschien even een tip richting iedereen die bezig is met de VI*CC*S red-cam.Probeer een file van een abo-kaart te ritsselen en vergelijk de coderingen eens misschien is er iets wat anders is,want de abo-tjes werken wel perfect in de red-cam.Dus het zou van de zotte wezen dat de g*ldcards het niet doen.of is het zo dat alleen RB6 gelezen kan worden door de red-cam.want ik heb het vermoeden dat de g*ld (RB7)niet vrijgeschakeld wordt.Ik stoei ook nog wel even verder ook met een orginle abo-card en natuurlijk de g*ld`tjes.maar het werkt wel onder ds9project en dat is toch heel vreemd.maar dat is weer een andere onderdeel op het board.<BR>GRTZ:<BR>HENDRIK B
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hendrik b:<BR><STRONG>Misschien even een tip richting iedereen die bezig is met de VI*CC*S red-cam.Probeer een file van een abo-kaart te ritssellen en vergelijk de coderingen eens misschien is er iets wat anders is,want de abo-tjes werken wel perfect in de red-cam.Dus het zou van de zotte wezen dat de g*ldcards het niet doen.of is het zo dat alleen RB6 gelezen kan worden door de red-cam.want ik heb het vermoeden dat de g*ld (RB7)niet vrijgeschakeld wordt.Ik stoei ook nog wel even verder ook met een orginle abo-card en natuurlijk de g*ld`tjes.maar het werkt wel onder ds9project en dat is toch heel vreemd.maar dat is weer een andere onderdeel op het board.<BR>GRTZ:<BR>HENDRIK B</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Dan zou één van de eerste instructies in de PIC alleen hoeven worden omgezet..Zullen ze wel eerder aan gedacht hebben...En het uitlezen van de keys duurt 2 dagen vanwege het toch wel stevige algoritme. Kijken met een key is tot daaraantoe (die algo's liggen wel open), maar een soort VAFind is nog even weg..
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Boys,<P>Cut the crap !<BR>Is er nu een werkende wafer-file of niet ?<P>Zo ja graag even personal<P>Met dank<P>Een wachtende VIA-lover<P>Jemp
Aanbevolen berichten