bjkartal Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Geplaatst: 15 december 2003 Ik heb 3 lnb's op de schotel en alle 3 satellieten worden goed ontvangen. Ook andere zenders op Hotbird kan ik gewoon goed ontvangen. En soms kan ik Multiision ook gewoon ontvangen, maar na ene tijdje valt het gewoon weg! Als ik M. gewoon kan kijken dan is mijn signaal rond de 40-45% en andere kanalen lopen op 60-70%, dus ik ga ervan uit dat de satelliet gewoon goed gericht is.Misschien dat het komt omdat de receiver te warm wordt. Maar het kan ook door de LNB komen. Ik ga volgende week de lnb van de astra hierop zetten en kijken of dat helpt. Kan het misschien verder aan de files liggen.
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 toch vreemd als het de schotel zou zijn die niet goed is uitgericht. Andere zwakke zenders vertonen dit gedrag niet, die geven nl eenduidig een zwak signaal af en slecht beeld. Ik heb deze verschijnselen wel eens eerder gehad (met alle zenders), toen zat er sluiting in de bekabeling doordat een fijne dakbedekker ff een spijker door de coax had geslagen hmmm
Beros Geplaatst: 24 december 2003 Geplaatst: 24 december 2003 Hasjo, Hier op de TF 3000 met MR 1.054 pas de probleme!! Grtz, Adje aka Beros
appie39 Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 @ bjkartel, Heb je soms een draadloze DECT telefoon ? Dit was namelijk bij mij het probleem.Deze stond op ± 50 cm van de ontvangers en stoorde op beide ontvangers (Humax 5400 en Nokia 9500 ).Als je een DECT telefoon in de buurt hebt zou dit het probleem kunnen zijn.Stoorde inderdaad alleen op Multivision kanalen. Appie ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----
bartshit Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 goeie dag bij was het zelfde probleem, en ook bij mij was de telefoon de oorzaak. gr Bart Gr Bart.
Gast Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 stel dat het de telefoon is wat stoort wat en waarom niet altijd? Het lijkt dan nog iets te maken te hebben met het feit of de telefoon wel / niet op de oplader (basisstation) staat. Het lijkt mij opzich een logische verklaring want bij mij staat mn Dect inderdaad op zo'n 50 cm. Zal de telefoon maar eens ff op een ander plekje zetten en kijken of de storing verholpen is. bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen