Ga naar inhoud

interface via explorer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal...

De webinterface die je kan oproepen via Internet Explorer werkt maar gedeeltelijk. Ik bedoel alleen de ZAP functie werkt bij mij. Is dit gebruikelijk of moeten de ander functies ook werken. Zoja hoe kan ik die dan activeren...

Alvast bedankt voor de mogelijke info...

Geplaatst:

Dat is een 'foefje' ingebouwd in de Enigma. En die wordt door de officiële maker van de dreambox beheerd.

Wij kunnen er niets aan veranderen.

The Source is Out There....

Geplaatst:

Wat is het foefje dan? Dat het niet mag werken of dat je alleen maar met de zap functie mag spelen...

Geplaatst:

Weet iemand of je eigenlijk het poortnummer van die web interface kan wijzigen? Dus iets anders dan de standaard poort 80?

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Geplaatst:

dit werkt via een cgi script die in de neigma is gebakken

bij hackweb staat een flas interface die hetzelfde doet alleen dan gekoppled aan de zenders, joske heeft mij gevraagd deze aan te passen aan de hand van de laatste settings en die komt een dezer dagen uit dus misschien dat je daar iets meer mee kunt

die interface die er nu staat doet al diverse dingen zoals zappen, mute, volume, wingrab, en nog een aantal dingen kijk maar ff op www.hackweb.nl dan zoeken naar webinteraface 433

suc6

Geplaatst:

Als ik op het scart icoon klik kom ik zonder waarschuwing bij een illustere firma terecht. Wat trouwens ontbreekt bij de webinterface is een duidelijke how-to readme file. De GUI ziet er leuk uit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen