Ga naar inhoud


Aston Dual met topfield


Gast COWCOW

Aanbevolen berichten

Ik heb op een paar sites gelezen dat ding ding dus met 1 kaart 2 kanalen tegelijk kan decoderen (topfield 4000)

maar las op deze site weer iets ,dat het niet zou werken..(receiever moet het softwarematig aankunnen?!?!?!)

 

ci modules klik hier.. url mag niet zie bijlage..

werkt dat ding nu wel of niet in een topfield.

en kan je een reloaded ofzo niet patchen voor 2 decoderen.?

 

Divers12.jpg

post-9634-1318257848,4779_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb Aston dual "getest" in de Topfield 5000. hij past in de ontvanger... alleen krijg je de kaart er niet meer in... Doordat er een losse flap onder de aston zit... word die flap helemaal tegen de bovenkant van de aston gedrukt... en daar door past er geen kaart meer bij... De aston past wel goed in ander ontvangers.. dus het ligt meer aan de behuizing van de topfield 5000.

 

Mischien begrijp ik dat dual vieuw.. niet helemaal. ik heb een aston 1.05 in de topfield 5000 gedaan en ik kon gewoon rtl4 opnemen en yorin kijken tegelijker tijd... dus snap niet waar dat dual view opslaat... op vergis is me heel erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuner 1 en tuner 2. Of je nou kijkt of niet, het is de bedoeling van de dualcam dat je twee zenders simultaan kunt decoderen. Daarvan kan er toch ook een rechtsreeks de HD in? De software zou nog niet klaar zijn maar heeft iemand het in de Topfield succesvol geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik wil het wel testen... maar helaas krijg ik mijn kaart er niet in... ik moet zo hard duwen dat waarschijnlijk de kaart het "op legale manier" begeeft....


dus de canal+ kaart past niet in de ci door flapje :P , zou die wel in een 4000 passen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik wil het wel testen... maar helaas krijg ik mijn kaart er niet in... ik moet zo hard duwen dat waarschijnlijk de kaart het "op legale manier" begeeft....


Ik heb een klein hoekje van de sleuf van de de 5000 afgevijld (1/10mm maar). De Aston dual gaat er nu soepel in en uit. Helaas werkt de dubbele decodering op dit moment niet (beta van 6 november)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...