Gast Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 ik wil een mbf file converteren naar bin voor de cas maar waarmee
Fredo Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Citaat: ik wil een mbf file converteren naar bin voor de cas maar waarmee een mbf ken ik niet upd wel wat is een mbf file Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 met de cas interfase kun je van een MM een MR maken wat ik heb gedaan en werkt perfect nu wil ik weer terug dus van M R naar M M nu is de xilinx en de dreemboot geen probleem om er daarna de penta(dat heeft de extentie mbf)op te zetten heb je de Magic programmer nodig om dit nu overbodig te maken en hen na de dreemboot gelijk weg te schrijven met cas studio moet ik dit file naar bin converteren
Gast Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 mbf is ook gewoon een bin file alleen met een andere naam probeer het anders eerst met bin 2 hex je zult zien dat het alleeen een andere benaming is
magictrance Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Heel simpel download de penta 1.11 dumpfile En je hoeft niets te converteren Er staat alles in wat nodig is je kunt hem vinden op de bekende casinterface site
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen