Ga naar inhoud


Help!!! Laptop ziet Aston en ||Cryptoworks CI niet


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde gehad met m'n toshiba laptop. Wat ik toen gedaan heb is het volgende:<BR> <BR>In de bios van de laptop staat een optie PC-Card. Hierbij stond de Controller mode op Auto-Selected. Deze heb ik veranderd in PCIC Compatible. (Kan zijn dat de opties van jouw laptop een andere naam hebben.)<P>Daarna werd de Aston module perfect herkend in Windows 98.<P>Grtx,<BR>duzz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar waarom ziet mijn IBS Thinkpad 133mhz de Irdeto CI wel, en de Aston en Cryptoworks niet?<P>Ik zou graag kunnen patchen op mijn IBM laptop.<BR>Graag jullie hulp, waarvoor mijn dank.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een Cryptoworks CI patchen naar Aston 1.03.<BR>Mijn Laptop ziet echter de CI module niet (ook niet als ik er een Aston Module insteek).<BR>Alleen een Irdeto Module wordt gezien.<P>Ik kan de drivers pas installeren als mijn Laptop de Cryptoworks CI ziet.<P>Wie helpt mij verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu we het toch over laptops hebben ik heb hetzelfde probleem.....<BR>Mijn laptop ziet totaal geen kaart......<BR>Ik heb een Compaq Armada en win98se maar nope.<BR>En wie weet hoe je in de bios kan komen???<BR>Is daar een proggie voor zoals atsetup???<BR>En wie heeft Diskmanager voor mijn laptop<BR>Hij maakt nu 4kb clusters aan die wil ik veranderen in 2kb clusters..<BR>Wie oh wie???<BR>Groeten<BR>Ruud.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een Compaq moet je tijdens het booten F10 indrukken , dan kom je vanzelf in de setup.<BR>By the way , ik heb mijn CI gepatched in een Compaq armada , dit zonder enig probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tech,<P>Enig idee wat ik aan mijn IBM Thinkpad laptop aan moet passen om te kunnen patchen?<BR>Irdeto gaat goed, Cryptoworks en Aston ziet hij niet.<P>En wat pas ik in de bios dan aan?<BR>Bedankt voor je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee hoe ik in de echte BIOS van een IBM Thinkpad Laptop kom?<BR>F1/F2 kom je in een settingsmenu, maar niet de echte BIOS.<BR>Met ESC en de andere functietoetsen kom je niet in de BIOS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Satzapper:<P>Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met de TP560?<BR>(Is dat een typenummer?)<BR>Bij mij staat er 760ED op en op het typeplaatje type 9546.<P>Als ik op F2 druk tijdens het opstarten, kom ik in een soort settingsmenu.<BR>en hoe dan verder?<P>Bedankt voor je begrip en verder hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Tech bij mij ziet hij de ci niet...<BR>Ik heb de Armada 100s en onder win98se ziet hij niets ....<BR>Onder WIN ME ziet hij de Irdeto ci wel maar nog steeds RESET NOK ....<BR>En de Viaccess cam ziet hij ook helemaal niet zowel onder win98SE als onder win ME<BR>Weet jij wat er aan de hand is????<BR>Of iemand anders natuurlijk???<BR>Groeten<BR>Ruud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...