Chelsea Geplaatst: 21 december 2003 Delen Geplaatst: 21 december 2003 Ik zit met windows XP als os, heb ronnys cablecrypt xp gedonwload samen met dscaler voor xp. In de "read me" file van ronnys cablecrypt xp staat gemeld dat je de ccrypt.exe file in de dscaler folder moet plaatsen, wat ik ook gedaan heb, maar telkens ik cablecrypt dan wil openen krijg ik de melding dat hij een .dll file niet vind en dus het programma niet opent!! Iemand ervaring of iemand die raad weet? Hartelijk dank! Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chelsea Geplaatst: 22 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2003 Nog nooit iemand ervaring mee gehad? Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Morgothzz Geplaatst: 22 december 2003 Delen Geplaatst: 22 december 2003 Welke *.dll mist hij dan? Het kan gewoon zijn dat je die niet op je pc hebt staan en dat hij niet in de install zit. Vaak helpt het om deze dll op te zoeken op internet en in de directory van het betreffende programma (of system32) te zetten. Regards 'Life Is A Joke' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jacobus Geplaatst: 22 december 2003 Delen Geplaatst: 22 december 2003 cablecrypt decoder werkt niet onder XP. Heb zelf ooit van alles geprobeerd, maar niet aan de gang te krijgen. Als descaler dit probleem moet oplossen, dan heb ik daarop geen antwoordt, heb al meer dan n jaar geen kabel meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 december 2003 Delen Geplaatst: 23 december 2003 ff uitvoeren opstarten en dan volgende inkloppen: regsvr32 ****.dll op de sterretjes de naam van de dll invullen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chelsea Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 vanaf ik cablecrypt opstart, krijg ik direct al de melding dat hij dsdrv.dll niet vind waar zou ik dat dan moeten ingaan typen? Ik had de file niet op mn pc staan en heb die van het net gehaald, maar geen resultaat! Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chelsea Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Nog geen oplossing, iemand die kan helpen? Bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JaNuZz Geplaatst: 31 december 2003 Delen Geplaatst: 31 december 2003 Die Dll copieren naar de map waar je de software hebt staan of anders ook in system32 gooien. en een msdos-shell openen en dan naar de juiste map gaan en regsvr32 *naamvande*.dll intypen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chelsea Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 als je de dll file in de map van cablecrypt plaatst, vraagt hij er nog telkens naar! Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen