Gast Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 goede morgen na upload 1055 zegt mijn Matrix reloaded cam Initalising ci module Heb hem met fun kaarts op geladen en het stopt niet blijft maar door gaan vraag is wat is er aan te doen ? klaas
Gast Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 ok bedankt voor de email heb hem er weer uit en kan hem weer van nieuwe soft voor zien hoop ik klaas
Gast Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 op deze manier zal het helaas voor jou niet lukken de mr wil na de fun update methode niet initialiseren in de humax daarvoor moet je even een andere ci deco voor gebruiken.
Gast Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 ja nee hij doet het nog niet wel zegt hij dat er mr 1054 in zit maar geen beeld en nu telkens weer dat intialising had ik er eerst ci deco op moeten zetten ? klaas
Gast Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 ja ik heb beeld alleen nu maar een cam tegelijk de matrix of de magic moduleanders geeft een van de twee dat intialising is daar ook een op lossing voor ? klaas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen