Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na veel lezen trek ik het in twijfel of ik nog wel naar de Hispasat 30 West kan kijken.Ik beschrik over een DSB 2200-2Ci Viaccess met Magic module 1 Funkaart 4 Blue eye en een Prussian 3. Kan iemand mij dat bevestige,of zijn er nog mogelijkheden voor mij aanwezig???????

Geplaatst:

Bedankt Bliksem,maar als ik nu een andere Module aanschaf met de benodigde kaart die wel in staat is om de Hispa te kraken zou dat niet een optie zijn???Gisteren avond vond ik nog steeds de nodige files met in het teksdocument dat de keys aanwezig waren en ik heb ze uitgeprobeerd van Ned 1 tot Ticket 1 en natuurlijk de rest.Wat is dan nu de reden dat TVcabo + D+ niet meer te proggen zijn ???en te zien.

Geplaatst:

Bedankt voor je positieve reactie Bliksem.Dan maar een Titanium kaart er tegen aan.PS op de valreep waar staat MR voor???

Geplaatst:

Er is eerder een bericht gepost dat TV Cabo met een magic open ging.

D+ en Cabo gaan met een Matrix reloaded.

zie diverse topics.

Geplaatst:

Dat klopt Leen,in deze topic die ik goed heb doorgenomen staat het,maar het verbaasd mij persoonlijk,ik krijg het niet in mijn Funkaart 4 Prussian 3 geprogt met mijn Multi Pro USB.Het is file RmL10beta3a 9Kb alleen voor TVcabo.Zo nodig stuur ik je als dat op prijs stel de file per PM.A;s dat is toegestaan.

Geplaatst:

Er staat een boom tussen mijn schotel en de hispa.

Dus ik heb er niet zo veel aan.

Ik hou dit onderwerp in de gaten omdat ik wanneer het interessant wordt, mijn schotel ga verplaatsen.

Je kan ook de MM tot een matrix reloaded ombouwen, natuurlijk.

Maar voor ik dat ga doen wil ik eerst Januari afwachten i.v.m. de overgang naar de nieuwe Nagra.

Geplaatst:

Nieuwe Nagra ?

Huh, maar dat kan toch helemaal nog niet. Daardoor zou iedereen zwarte schermen krijgen, ook diegene de ervoor betaald. Eerst moeten er nieuwe kaarten verzonden worden en die zijn er nog niet.

Bovendien hebben zowel cabo als d+ pas geleden enkele wijzigen in hum sisteem uitgevoerd. Dat zou dan anders toch niet nodig zijn geweest ?

Voor de laatste keer: Cabo en D+ (kortom 30W) gaat weer gewoon open met een funcard. probleem zit hem in de hardware. nagra cams en sommige magic cams werken (afhankelijk van de penta en type MM)

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Geplaatst:

Met de nieuwe Nagra bedoel ik de Nagra Aladin.

Momenteel worden deze zenders nog in allebei uitgezonden maar ik heb begrepen (info op dit board) dat in januari de nieuwe kaartjes verzonden worden en daarna is het alleen nog de Nagra Aladin.

Ik weet niet of ze dan nog open blijven want dan hadden we denk ik ook wel de premiere's open.

De grote vraag is natuurlijk wanneer stoppen ze met de oude nagra.

Geplaatst:

heel misschien voor euro2004

Oude nagra (1800) moet wel blijven voorlopig omdat de harware gewoon nog niet is aangepast. Nieuwe nagra (1801) is nog geheel onbekend en het enige wat te zeggen is is dat ermee wordt getest. Niet is erover bekend.

Premiere is een ander verhaal. bij hun is de hardware aangepast (in hun geval de kaarten die speciaal voor hun zijn gemaakt vanwege betacrypt ondersteuning)

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Geplaatst:

M.a.w. ze blijven voorlopig nog opengaan.

Lijkt me goed nieuws.

Toch mijn schotel maar verplaatsen dan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen