Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 een vraag over easypommer ik de easijprommer sofftware EASYPROMMER moet progammeren met de amos maar dit heb ik nog nooit gedaan mijn vraag is in mijn cam is een voetje in gesoldeerd en die werkt kun je mij de volgorde van programmeren uit leggen ik heb de easijprommer aangesloten aan de p,c.met een printer kabel moet je daar ook nog een extra voeding bij aan doen bij voor baat dank voor je moeite
Ome Merde Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 de easyprommer wordt/werd geleverd zonder voeding. uit mijn hoofd heeft ie 12V nodig (dit weet ik niet 100% zeker). de software (easyprommer.exe) werkt alleen en uitsluitend onder Windows'98. Wellicht dat je het aan de praat krijgt onder Windows'95 en/of Windows ME maar zeer zeker niet onder Win2K of WinXP. in easyprommer kan je een .bin file selecteren (je Amon versie) en vervolgens programmeer je deze net als een funcardje. ik kan me herrineren dat het niet altijd even vlekkeloos verliep, helemaal niet met 27sf512 eeproms. sterker nog, ik weet nu nog niet of je deze nou wel of niet kan programmeren. de één zegt van wel, de ander zegt van niet. ik weet wel 100% zeker dat je er 27c512 eeproms mee kan programmeren. groet, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 28 december 2003 Geplaatst: 28 december 2003 hallo ik heb eem easyprog sofftware van EASYPROMMER ik werk met windows 95 het Program die werkt ook ik wil graag een Eprom is 27sf 512 die ik graag wil Program heb je nog meer informatie bij voor baat dank voor je moeite groten van kreeft
Gast Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 als je eeproms wil programmeren met een easy prommer moeten ze wel leeg zijn voor je ze kan beschrijven, als er bv. al een amon versie in zit kun je het vergeten., de easy prommer kan de eeproms niet erasen dit is nodig anders kun je hem niet opnieuw beschrijven. de easy prommer werkt alleen met een nieuwe 27sf512 of een nieuwe 27c512. BTW. iedereen een gelukkig nieuwjaar en veel kijk plezier.
Gast Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 hallo is het niet mogelijk met een andere besturing software Wie helpt me ? Dank voor de moeite . en een goed, gezond, gelukkig en koersvast 2004!
arie kanarie Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 @ome Merde, Integenstelling tot hetgeen u beweert, de easyprommer werkt wel onder xp. Wel dien je heel goed in de gaten te houden hoe de lpt geconfigureerd is in het bios en dat GEEN programma's op de achtergrond meelopen die de boel kunnen verstoren. De 27c512 eeproms geven idd geen problemen. De sf gaat regelmatig mis. grtz arie grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen