WilSat Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Ik heb een BlueIce module, welke om de 10 seconden vastloopt. Resetten of ontvanger af/aan en het werkt weer tien seconden. In verschillende ontvangers geprobeerd, maar allemaal hetzelfde. In het menu van de Cam zie ik nergens een update mogelijkheid. Wel heb ik een fun-kaart erbij gekregen. Zal wel niet voor niets zijn. Softwareversie is 2.5 Is dit probleem te verhelpen met een update, als dat al mogelijk is?
WilSat Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Geplaatst: 1 januari 2004 Ik heb met fun nieuwe software in de module gezet. Geen verbetering. Na 10 seconden staat het zaakje vast. Heeft iemand dezelfde ervaring of doe ik iets fout???
cupra Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 Lijkt een beetje op mijn probleem, in mijn geval krijg ik op de niet-skycrypt zenders om de zoveel seconden een boodschap 'initializing cam' (of iets dergelijks) op het scherm. De skycrypt zenders gaan dan goed. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de blueice heb gepatcht naar versie 0.80 en toen de activatie-patch heb gedaan. In de CA-stand 'ALL' krijg ik bovengenoemd probleem, in de stand NZ of SHL niet. Misschien dat jouw probleem hier ook mee te maken heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen