Ga naar inhoud

slideshow in topfield 5000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij in simpel nederlands vertellen hoe je een slideshow plaats in de top 5000 ik heb nu al alle foto,s plus de backgroundfile in de map autostart geplaatst en ik heb ook geprobeerd eerst een map in de autostart te maken maar niets werkt ik zie de foto,s wel lopen maar ik kan niet zien wat er op staat wat doe ik verkeerd zijn de foto,s te groot laad ik teveel foto,s in een keer of wat dan ook

b.v.d.

Geplaatst:

oke maar dat wist ik al maar hoe doe je het dan precies ik kom er niet uit

Geplaatst:

Ik heb zelf met behulp van altair slideschow en plaatje's naar autostartup geladen. Op radio zetten, naar de lijst gaan, slidshow selecteren en op ok drukken. Werkt hier.

Geplaatst:

oke dan nou zo heb ik het volgens mij ook gedaan de slideshowfile plus de foto,s heb ik in autstart geladen hij loopt ook maar de foto,s zijn niet te herkennen moeten ze soms een bepaalde afmeting hebben ofzo ik heb nu alles in een map geplaats in de map autostart en ik heb nog steeds hetzelfde wel beweging maar geen goed beeld

Geplaatst:

Ooh geen goed beeld, dat heb ik ook gehad. Probeer 's een willekeurige plaatje van internet te laden. Of speel s met de resolutie van de foto's. Sommige foto's heb ik ook geen goed beeld, waarom weet ik niet. Heb nog niets kunnen vinden wat logisch is.

Geplaatst:

beste harley3 ik ben maar weer eens aan het kloten geslagen en toen kwam ik jou naam toevallig tegen ineen ander forum over windows en je stelde en vraag over een picture resizer nou dat heb ik meteen maar ff geprobeerd en wel zo dat ik allle foto,s een grote gaf en voila hij loopt maar nu ook met beeld dus harley3 hartelijk dank voor de moeite

m.v.gr. bart

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen