Gast Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 Ik heb een Echostar AD3000IPViacces met versie ESVCIA 800 en een Aston CI Crypt V1.05 Mijn vraag is of dit de juiste configuratie is of dat e.e.a. veranderen moet. met vriendelijke groet, B.W.
MehmetArslan Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 Hoi Racekees, Als je nu ook erbij verteld wat je wilt bekijken met deze combinatie, kunnen we verder helpen. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Gast Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 werkt prima samen zal je geen problemen mee hebben maar zoals satwolf zei het leg er wel aan WAT je wil zien
jer49 Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 Er is inmiddels ook een softwareversie 900 voor deze oerdegelijke 3000IPvia. "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Het ging mij er om of dat de combinatie met de aston CI normaal is, omdat ik nu verschillende files geprogrammeerd heb en niet 1 van de files werkt. Nu kan het zijn dat ik de Prussian Galaxy 3 verkeerd programeer, of kan ik deze kaart hier niet voor gebruiken? Deze receiver is nieuw voor mij omdat ik tot zover alleen maar gebruik gemaakt heb van een STrong SRT 8000. Daarom wou ik weten of de basis goed was of niet, de basis klopt nu, dus nu kan ik verder zoeken. Allereerst moet ik nu de juiste files vinden en verder proberen. Bedankt in ieder geval voor de bevesting dat de Aston CI werkt. B.M.W.
Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 met de aston kan je alleen seca kijken met een goldcard en abbo van canal+ Voor alle andere zenders heb je een mm , mr of joker nodig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen