Gast Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 hoi ik heb een aston 1.05 gekocht nou heb ik het probleem dat ie met mijn originele c+ kaart alleen de normale nederlandse zenders open zet dus geen c+ rood en blauw en ook geen discovery en animal planet ik heb de kaart in een strong gehad en daar werkt ie perfect in ik heb de cam in een hyundai 1000ir en een fortec star 5400z geprobeert bijde ontvangers zien de cam wel dus als iemand raad weet bvd primeevil
Gast Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 Citaat: hoi ik heb een aston 1.05 gekocht nou heb ik het probleem dat ie met mijn originele c+ kaart alleen de normale nederlandse zenders open zet dus geen c+ rood en blauw en ook geen discovery en animal planet ik heb de kaart in een strong gehad en daar werkt ie perfect in ik heb de cam in een hyundai 1000ir en een fortec star 5400z geprobeert bijde ontvangers zien de cam wel dus als iemand raad weet bvd primeevil wat is het probleem mijn kaart doet hetzelfde als je geen abo hebt. de ci werkt toch zoals het moet,of begrijp ik het niet? mzl.Henk
bommeltje Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 hoi, heb je soms zo een overheerlijke kloon uit verwegistan te pakken. kijk maar eens goed naar de module er zijn heel veel vervalsingen in omloop. de echte 1.05 wordt al een paar maanden niet meer gemaakt dus de voorraad raakt op. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 hoi het is dus een kaart met c+ rood an blauw en een originele aston 1.05 zoals ik al zei de kaart werkt in een orignele strong primeevil
FNONAMUS Geplaatst: 4 januari 2004 Geplaatst: 4 januari 2004 Ik zou eens overleggen met de leverancier van die module, als je kaart het in een strong doet, moet het ook gewoon doen in de Aston. Todays dummy is tomorrows expert!
Gast Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 goeie fhonanus de leverancier verwijst me door naar c+ en c+ verwijst me naar de leverancier dus daar werd ik ook niet wijzer van wel bedankt voor de tip
Ron Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 Dat is voor Canal+ niets nieuws. Van je leverancier mag je meer service verwachten. Tox.
Gast Geplaatst: 6 januari 2004 Geplaatst: 6 januari 2004 hoi ik heb het probleem gevonden denk ik ergens maakt de kaart geen goed contact met de aston ik heb een beetje met de kaart heen en weer geschoven en nou doet ie het in iedergeval bedankt voor de hulp primeevil
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen