Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@sattaz

we hebben wat gedonder mee gehad een tijdje terug.

kijk maar bij hem op de forum hij noemt mij een "Dutch criminal" en sat4all een "dutch criminal board".

Die gek denkt dat hij overal recht op heeft en niemand anders.

Geplaatst:

Dus als je een MM1.01 stuk heb gehad kan hij nooit meer als een 1.01 geflash zijn en is het automatisch een min. 1.02 geworden.

Dat is zonde. ik met mijn Echostrar 3000via zou een MM1.01 moeten hebben.

Ook als je een 1.01 omprogt naar een MR en zou hem later terugzetten naar een MM zou hij nooit meer een 1.01 worden.

Heb ik het bovenstaand goed ???

Geplaatst:

Hallo,

iK HEB ZELF EEN MAGIC CAM VERSIE 1.05 EN ZE ZEGGEN DAT DAT EEN KLOON IS MAAR HIJ WERKT HEEL GOED EN IK KRIJG ALLE KANALEN OPEN.iK HAD OOIT EEN KEER EEN DUITSE SITE GEVONDEN WAAR ZE MAGIC CAM STICKERS VOOR €5 VERKOPEN.iK WIL HIERBIJ ZEGGEN DAT ZELFS ORIGINEEL UITZIENDE MAGIC CAMS NEP KUNNEN ZIJN WANT ALS JE EENMAAL DE STICKER HEBT DAN KUN JE VAN ELK WAARDELOZE CAM EEN MAGIC CAM MAKEN EN DAT VERKLAART OOK DAT SOMMIGE MAGIC CAMS NIET ZOALS DE ECHTE WERKEN TERWIJL ZE ECHT ORIGINEEL UITZIEN.dUS ALS JE DENKT DAT JE EEN ORIGINELE MAGIC CAM HEBT DAN KAN DAT WELEENS EEN NEPPE ZIJN DIE NIET GOED WERKT, JE MOET HET UITTESTEN EN NIET NAAR HET UITERLIJK KIJKEN.

DE MAGIC CAM STICKERS MET 3D STICKER KUNNEN OOK NEP ZIJN WANT ALS JE IN ANDERE LANDEN BIJV. TURKIJE (WAAR ALLES MOGELIJK IS )NAAR EEN DRUKKERIJ GAAT EN ZEGT DAT JE MAGIC CAM STICKERS MET 3D NODIG HEBT EN JE HEBT HET VOORBEELD BIJ JE DAN IS HET EEN KWESTIE VAN GELD EN JE HEBT ORIGINELE STICKERS DIE JE KAN MISBRUIKEN.

Geplaatst:

john49 ,dat heb je goed.

@sel

dat een kloon slechter werkt is onzin.

HEt enige verschil kan alleen de flashtype zijn.

Die modules komen niet bij dream vandaan natuurlijk ,maar bij sidsa. De axas en globe bijvoorbeeld komen ook bij sidsa vandaan. Dus van dezelfde band afrollen.

Geplaatst:

Ik probeer deze thread te begrijpen, maar dat lukt niet al te best. Misschien moet ik wat vragen:

1. Wat is nu precies de functie van de XilinX (code?)

2.Ik zit momenteel met een kapotte Magic Module versie 1.01 (CI initialising)

Moet ik nu voor de raparatie een loader hebben die speciaal geschikt is voor de MM versie 1.01?

3. Moet ik misschien de MM 1.01 jedec hiervoor hebben?

@cammy

Citaat:
de bekende "CAS" bestand is van een 1.02 of 1.03. enz.

Bedoel je hiermee het Matrix of Magic cas bestand?

En is dit bestand dan wel geschikt voor mijn MM versie 1.01?

@ Johan 49

Citaat:
Dus als je een MM1.01 stuk heb gehad kan hij nooit meer als een 1.01 geflash zijn en is het automatisch een min. 1.02 geworden.

Ik heb mijn MM 1.01 bewerkt met de Cas interf.

Wanneer ik nu deze module verbind met de Cas dan leest hij uit:

CAM Connected

Xilinx XC9536XL CPLD Version 2 detected.

Die Version 2 duidt er toch op dat het nog steeds een MM versie 1.01 is?

Of bedoel je wat anders

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen