Gast Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 kheb op een @sat9500 wel de c*n*l+ op Thor maar geen Ki*sken met de speciale penta versie. de penta versie is goed want op een magic module doet ie het wel. Wie heeft voor mij de goede xilinx?
GNcontrol Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 Ik heb hetzelfde met de Xtreme PVR Met Axas i.c.m. Penta 1.11co wel beeld op Kiosk Met Penta 1.11co in UCAS geen beeld op Kiosk (andere kanalen wel O.K.) Lees de andere topics maar eens door. Volgens Cammy is voor de UCAS machines nog een verdere modificatie vereist. Groet, GNcontrol
Gast Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 Citaat: Ik heb hetzelfde met de Xtreme PVR Met Axas i.c.m. Penta 1.11co wel beeld op Kiosk Met Penta 1.11co in UCAS geen beeld op Kiosk (andere kanalen wel O.K.) Lees de andere topics maar eens door. Volgens Cammy is voor de UCAS machines nog een verdere modificatie vereist. Groet, GNcontrol is het niet alleen een xilinx probleem dan? ps; kan de topic niet vinden.
GNcontrol Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 Kijk maar eens hier: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...&Forum=,,All_Forums,,&Words=&Searchpage=1&Limit=25&Main=471234&Search=true&where=&Name=26821&daterange=&newerval=&newertype=&olderval=&oldertype=&bodyprev=#Post473097 Groet, GNcontrol
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen