Gast Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 hallo sat leden kort geleden had ik een mr 1.05 gekocht nu wil ik opwardeeren naar 1.55 om de taqqillos & kabos van hispasat gaan geneiten voor dat op zwart gaan op het board heb ik gelezen dat kan met een laptop of 2 fun card 6 of 3fun card 5 die heb ik niet bij de hand .mijn vraag is kan iemand uit utrecht en omgeving wil dat voor me doen t egen vergoeding natuulijk alvast bedankt
Fredo Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 met de funsplitter kun je de upd file in stukken knippen voor elke gewenste fun ook fun 1 of 2 dus je moet het zelf ook kunnen de funsplitter staat op de Matrix site Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 bedankt fredo voor je antwoord ik ben naar de site gekeken en de programa (PMK)geistaleerd en file geselkteerd (fun 4) ik kreeg finished 6 hex files created tot here ben ik gekomen verder kan ik niet. kunt u mij een stap verder helpen . trowens heb ik here een mastera 4 per een pm alvast bedankt [afbeelding]http://[/afbeelding]
Fredo Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 pak uit een van de andere files de flash en proggen daarna moet het werken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen