Ga naar inhoud


Oude dbox kaart


Aanbevolen berichten

Hello users,<BR>ik heb nog een oude dboxkaart (groen zwart, type C1000, ACS1.2) liggen, die ik wil gaan `behandelen`.<BR>Ik gebruik een phoenix programmer (P6) en het cardwizzard 10.38.<BR>Op de kaart staat een ATR string, maar het kaartnummer veld is geel, en er staan rare tekens in. De rest staat op FFFF, behalve de country code die op yyy staat.<BR>Nullen met cw lukt my niet.<BR>Ik denk dat ik bij dit nullen een foutje maak, maar ik ben hier na 2 weken proberen nog niet achter gekomen.<BR>Hier mijn vragen:<BR>Is CW 1.0.3.8. de juiste versie om een kaart te reanimeren.<BR>Welke sequentie moet ik toepassen, expertenmode, reanimatie, kaart erin/uit, en dan?<BR>Is er een snellere methode dan het 17-stappen plan om de kaart weer gebruikersvriendelijk te krijgen?<BR>Moet ik überhaupt reanimeren, ik heb een ATR op de kaart?<BR>Graag wil ik weer met die oude MOSC kaarten gaan werken, maar ik heb wat hulp van jullie nodig.<BR>------------------------------------<BR>Prettige paasdagen, en veel eieren!<BR>------------------------------------<BR>Thanks

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...