Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer een ACS 1.6 aan de praat te krijgen. Momenteel probeer ik er nova op te draaien. Ik heb mijn kaart genuld, dan superff-d (met Cardwizzard) en dan gerepareerd (met FMCard). Volgens mij is dit allemaal gelukt, want ik heb nu een lege kaart met alle nodige gegevens (zoals hexserial, prov id, ...) erop. In de volgende stap prog ik alle chid's en keys voor nova (ook met FMCard). Na deze stappen had ik gehoopt dat ik beeld kreeg, maar helaas blijft alles zwart. Ik heb ook geprobeerd om de coco te veranderen naar GRC, maar ook dat is niet de oplossing. Ik heb de keys gebruikt die op mijn GW werken, dus neem ik aan dat dit de juiste zijn. Weet iemand wat ik over het hoofd zie of wat ik verkeerd doe? <P>Thx, <BR>Assie

Geplaatst:

key's die op een goldwafer werken hoeven nog niet per-sé te werken op een MOSC. De wafer trekt zich niets van channel ID's aan, maar daar wordt slechts de key benodigd voor decodering.

Geplaatst:

Wil je hiermee zeggen dat het misschien aan mijn chid's ligt dat de kaart niet werkt? Ik heb de chid's gecheckt en ik denk die wel juist zijn. Is het dan gewoon ee kwestie van de juiste keys vinden?<P>Thx,<BR>Assie

Geplaatst:

Na een hele dag proberen is het me dan toch gelukt! <P>Thx,<BR>Assie

Geplaatst:

Ja assie fijn dat het gelukt is, maar als je laat weten hoe een en ander verlopen is, heb ik en anderen er ook wat aan, we zijn nooit te oud om te leren, toch. Groeten Esco.

Geplaatst:

No problemo!<P>Wat heb ik gedaan?:<BR>1) Kaart (ACS 1.6) genuld met cardwizzard. Resultaat: geen hexserial en geen providers 00 en 10 meer.<BR>2) Kaart geprepareerd met FMCard (deze functie is ingebouwd en het enige dat je hiervoor moet doen is op de juiste knop duwen laugh.gif" border="0 ). Resultaat: opnieuw een hexserial en providers<BR>3) chid's op kaart gezet met FMCard <BR>4) werkende keys (PMK's en PK) op kaart gezet met FMCard<BR>5) datum van provider 00 en 10 op kaart gezet (alhoewel ik niet zeker weet of dit moet noodzakelijk is)<BR>6) kaart in receiver ... et voila...beeld<P>Deze stappen waren voor mij voldoende om de kaart terug te doen werken. Voor een ACS 1.2 is het nullen nog gemakkelijker gemaakt met FMCard. <BR>Als ik iets vergeten ben, dan nodig ik anderen graag uit om me aan te vullen. smile.gif" border="0<P>Veel succes <BR>Assie

Geplaatst:

fm card krijg ik niet aan de praat??<BR>Na opstart - tabctl32.ocx??-<BR>graag goeie versie,of ligt het aan mijn compu..<P>groetjes buddy frown.gif" border="0

Geplaatst:

Dat ligt inderdaad aan jou computer. Je mist een ocx file. Kijk eens opt net of je die vindt.<P>Succes,<BR>Assie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.