Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit ivm het programeren er zit een pic op die hetzelfde is denk ik als op een goldwafer maar de eeprom is anders waar welke?<BR>Wie kan mij daar antwoord op geven?<BR>en welkk programma kun je het beste gebruiken voor het programmen?<BR>Alvast bedankt!! confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Op een orgineel kaartje vind je dus GEEN pic en ook geen 24c16. Een gold of andere ic-kaart is gemaakt voor diverse doeleinden. Toevallig doet ie het ook met de juiste software voor S*C* en I*D*E*O. Een org. DF1 of andere kaart is gamaakt met als doel ALLEEN dat pakket te decoderen. Als je toegang wilt, zul te dat moeten doen op de manier zoals de protocollen van deze kaarten zijn.<BR>Daar zijn diverse programma's voor. Probeer eens te komen aan CARDWIZZARD1115. Daar kun je alles mee wat je wilt. Als je je bekwaamd in de z.g. CRD-files en ook het prog. eens napluist wat er allemaal mee kan, zul je merken dat daar wel iets mee kan.<P>Killingfields laugh.gif" border="0

Geplaatst:

BEDANKT kijk ff verder of ik de juiste crd files kan bemachtigen smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.