Gast Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Ik heb een humax 5400 toh 3.2 en een season 2 interface, win XP-pro. Receiver geeft steeds aan: smartcard is extracted (hij heeft het wel gedaan)?? In config van receiver staat hij op CAS1. Wat kan ik hieraan doen, wie kan mij verder helpen??
kaelem Geplaatst: 16 januari 2004 Geplaatst: 16 januari 2004 Zou misschien wel handig zijn om even te vermelden hoe het probleem nu is opgelost. Hebben anderen er ook wat aan misschien. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast Geplaatst: 16 januari 2004 Geplaatst: 16 januari 2004 Wat nog wel eens wil gebeuren is dat de contactjes van de kaartlezer niet goed meer aansluiten. Dit gebeurt omdat de season dikker is dan een gewone smartcard. Even de contactjes bijbuigen en je ontvanger ziet de season weer.
Gast Geplaatst: 17 januari 2004 Geplaatst: 17 januari 2004 Sinds 2 dagen een seasonskaart in mijn humaX.... Ik snap niet dat ik niet eerder heb gedaan...weg met die funcards... heeft iemand ooit de humax willen modificeren zodat de interface ' ingebouwd' is in de humax? Wie wil mee doen met voorzichtige analyse, hoe en wat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen