Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Ik heb vorige week een crd file geladen in mijn 1.2 Multichoice kaart en sinds eergisteren werken Canal+ 1 en 2 al niet meer.<P>Is er een manier om te voorkomen dat Canal+, mijn kanalen weer uitschakeld ??<BR>Ik weet dat er een blokker is, maar dat is een stukje hardware en dat wil ik niet.<BR>Ik weet ook dat een aantal oude versies van DVB2000 een ingebouwde blokker hadden.<BR>Maar is er niet iets dat ik in de kaart kan zetten.<P>Ron<BR> mad.gif" border="0

Geplaatst:

Zoek eens naar zgn "plainkeys"...<P>je kunt ook je Hexserial veranderen (is geen beginners klusje). Kijk eens bij de handleidingen. K.O.

Geplaatst:

Je kunt er een pmk er op zetten maar dat help niet omdat C+ de kaartupdate via de kaarnr doet.<BR>Maar een goede tip is neem een goldkaart dan ben je geen blokker nodig en een betere tip is neem een abbo op c+ laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt allemaal,<BR>Ik denk dat de makkelijkste oplossing is om DVB1820 erin te zetten, maar kan iemand mij vertellen hoe ik de blokker moet aanzetten, in welk menu bedoel ik.<P>Steen rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.