toeter Geplaatst: 14 februari 2004 Delen Geplaatst: 14 februari 2004 hallo allemaal wie kent deze kaart en hoe zijn de ervaringen SATELLITE EXPRESS 2030 lijkt mij een leuke kaart voor weinig geld ook omdat er een smartcardreader aangehangen kan worden groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herculess Geplaatst: 17 februari 2004 Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Wat jammer dat niemand er op reageert .... Maar misschien is het gewoon dezelfde kaart, als vermeld in het briefje dat hierna op het forum staat? Onder de titel "TV@SAT Digital Satellite TV Card" staat een bericht met een plaatje van die kaart. Als de Satellite Express 2030 er ook zo uitziet, dan weet je genoeg ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toeter Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 ik heb dit nog gevonden express 2030 , maar schijnbaar heeft niemand op dit board deze kaart , ik was juist benieuwd naar de ervaringen van anderen groeten erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen