Ga naar inhoud


Alles zwart en rode blok op scherm


Gast

Aanbevolen berichten

Net voor ik F1 op Taq wilde kijken ging alles op zwart met rode blok.<BR>Eerst schotel heen en weer schoven. geen succes.<P>Enige hulp nodig<P>Alle kanalen op zwart incl. Canal+ nl enz.<P>Philips 7071 spaans geflashed.<BR> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


even om terug te gaan naar het begin, als je de spaanse firmware erin hebt zitten kan je volgens mij zo ie zo geen canal+ meer kijken toch mits je die nieuwe firmware hebt(jaja hij is uit!!!!!!)<P>het was bij jou gewoon het weer wat of de schotel verschoven heeft of gewoon geen signaal....<P>laten we zeggen,<P>TopiC CloseD<P><BR>__[raDXnl__]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by radxnl:<BR>[QB]even om terug te gaan naar het begin, als je de spaanse firmware erin hebt zitten kan je volgens mij zo ie zo geen canal+ meer kijken toch mits je die nieuwe firmware hebt(jaja hij is uit!!!!!!)<P>Op zondag heb ik gewoon op Taquilla de F1 gekeken en de nederlandse Canal+ werkt ook gewoon!!<P>Wat bedoel je dus met zowiezo geen Canal+??? confused.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteravond op m'n philips decoder ook spoontaan een roodblokje. Op dat moment regende het ook wel erg hard. een 10 minuten later deed alles het gewoon weer.<P>In eerste instantie was ik bang dat m'n LNB op 1 of andere manier was volgelopen en daarna overleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat Anal- geen gebruik maakt van de regiocode, is het nog steeds mogelijk om met een spaans geflashte box naar Anal- te kijken. Gebruik je de org. kaart, dan moet je alleen de regiocode van je kaart aanpassen. Dit doe je door het eind van de seca startup file te veranderen 80 10.<P>Kijk inderdaad eens bij duck. Daar staat alles keurig beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...