bangkok Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 Als ik de pbm lock krijg ik dan de maandelijkse update nog binnen of is deze dan ook op off???
Gast Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door bangkok: <strong>Als ik de pbm lock krijg ik dan de maandelijkse update nog binnen of is deze dan ook op off???</strong><hr></blockquote><p>Die komt gewoon binnen.
Gast Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 Aangezien je een Belgische gebruiker bent veronderstel ik dat je die vraag stelt omdat je nog geen update binnen gekregen hebt. Geen paniek,ik heb hem ook nog niet gehad voor 0014.Zijn er Belgische kabelgebruikers die wel al een update gekregen hebben op 0014??? Greetings Jacko
Gast Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 Heb het eens uitgetest,ik kreeg ook geen update binnen met een gelockte BPM effe een unlock gedaan en update van key's kwam binnen.Daarna terug de oude key's en datum erin en BPM weer gelockt,ook deze keer kwamen ze binnen.Toeval of niet,heb het net iets na 00u00 geprobeerd,dus ik veronderstel dat de key's maar op 2 december verstuurd werden aangezien ik ze vandaag zowel ontvang met een gelockte en niet gelockte kaart. Dus nu moet iedere Belg zijn abbo staan tot 31 jan 2.Ga nu een testje doen met de goldcard en kijken of die update ook binnen komt. Greetings Jacko <p>[ 02-12-2001: Bericht gewijzigd door: jacko ]</p>
Aanbevolen berichten